سرپرست فرمانداری ویژه شهرستان زابل گفت: مسوولان از سرمایه‌گذاران صنعت آبزی‌پروری حمایت و پشتیبانی کنند تا ضمن انگیزه بخشی به آنان، دیگر سرمایه‌گذاران نیز به کار‌های تولیدی تشویق و ترغیب شوند.

علی ولایتی پور  در حاشیه بازدید از بزرگترین مجتمع آبزی‌پروری بخش خصوصی سیستان و بلوچستان در شهر بنجار و ۲ باب استخر پرورش ماهی سرد آبی و گرمابی اظهار کرد: خدمات دولت چهاردهم در زمینه توسعه آبزی پروری بویژه پرورش قزل آلا و صنایع مرتبط آن در این شهرستان چشمگیر است.

وی افزود: کارآفرینان و تلاشگران حوزه اقتصادی کشور همانند ایثارگران دوران دفاع مقدس در جبهه جنگ اقتصادی با تمام توان در حال جهاد و تلاش هستند تا چرخ‌های اقتصادی کشور را به حرکت درآورند و فرامین رهبر معظم انقلاب را در تحقق اقتصاد مقاومتی محقق کنند.

سرپرست فرمانداری ویژه زابل با اشاره به ارزش غذایی ماهی و آبزیان و همچنین نیاز شهرستان به راه‌اندازی چنین واحد‌های تولیدی برای حل بخشی از مشکل بیکاری در منطقه، خواستار همکاری لازم از سوی مدیران دستگاه‌های اجرای برای رفع موانع اداری طرح و تسریع در پاسخ استعلامات آن شد.

وی خاطرنشان کرد: به‌عنوان فرماندار و رئیس کمیته برنامه‌ریزی با همراهی و همکاری همه دستگاه‌های اجرایی شهرستان زابل، آماده همکاری در رفع موانع و مشکلات حوزه آبزی پروری این منطقه هستیم.

ولایتی پور با بیان اینکه شهرستان زابل به عنوان قطب آبزی پروری سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های خوبی است، ادامه داد: آبزی پروری از صنایع بسیار مهم اقتصادی امروز است و تولیدات این صنعت نظیر قزل آلا، ارزآوری و اشتغالزایی خوبی دارد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار