سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل گفت: در راستای تحول عظیم خدمات دانشگاه علوم پزشکی زابل با پیگیری‌های مکرر، رایزنی جهت اخذ زمین مورد نیاز ساخت دانشکده پرستاری شهرستان زهک انجام شد.

 مسعود صالحی به منظور پیگیری اخذ زمین مورد نیاز جهت ساخت دانشکده پرستاری در دیدار با فرماندار شهرستان زهک، اظهار کرد: مجوز ساخت دانشکده پرستاری در این منطقه از سازمان برنامه و بودجه کشور با پیگیری‌های مکرر گرفته شده است.

وی افزود: بودجه اولیه نیز تخصیص یافته، اما نیازمند جایگاه مناسب برای ساخت این دانشکده بودیم که پس از اهدای زمین، کار ساخت این دانشکده را آغاز خواهیم کرد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل از سهمیه ویژه دانشجو در دفترچه کنکور سال آینده برای این دانشکده خبر داد و گفت: با مساعدت شورای گسترش وزارت بهداشت در سال آینده در این دانشگاه دانشجو در رشته پرستاری را پذیرش خواهیم کرد.

وی با اعلام اینکه آمادگی داریم تا با دریافت زمین مناسب در شهرستان زهک، مرکز خدمات جامع سلامت شبانه‌روزی احداث کنیم، تاکید کرد: به محض دریافت زمین، کار ساخت این مرکز خدمات جامع سلامت را آغاز خواهیم کرد.

فرماندار زهک نیز در این جلسه، بیان کرد: با عنایت ویژه سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی سیستان و بلوچستان ردیف بودجه برای ساخت ساختمان این دانشکده نیز در نظر گرفته شده است.

حسن دهمرده ادامه داد: عملیات ساخت دانشکده مامایی و پرستاری شهرستان زهک بعد از تخصیص اعتبار و تامین زمین آغاز خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار