مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان از تصادف در جاده سراوان به کوهک و برجا ماندن ۱۴ مصدوم و ۱۱ جان‌باخته خبر داد.

سید محمد مهدی سجادی با اشاره به حادثه رانندگی تریلی و خودروی وانت در جاده سراوان گفت: ساعت ۰۱:۱۰ بامداد امروز ۱۰ مهر ۱۴۰۳، گزارشی مبنی بر تصادف یک دستگاه تریلی با خودرو وانت  در کیلومتر ۶۵ محور سراوان به کوهک به مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان اعلام شد.

وی افزود: بلافاصله باتوجه به حجم حادثه تیمهای عملیاتی پایگاههای جاده ایی کلپورگان و هوشک شهرستان سراوان به محل حادثه اعزام شدند،پس از ارزیابی اولیه مشخص شد این سانحه ۱۱ جانباخته و ۱۴ مصدوم دارد.

مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان سیستان و بلوچستان اظهار کرد: خودروی وانت که حامل حمل اتباع خارجی با ۲۳ سرنشین بود،تعداد ۱۲ نفر همراه با دو سرنشین دستگاه تریلی در مجموع ۱۴ نفر بصورت درمان سرپایی اقدامات اولیه درمانی را از نیروهای هلال احمر دریافت نمودند.

سید محمد مهدی سجادی ادامه داد: متاسفانه تعداد ۱۱ نفر از سرنشینان خودروی وانت نیز بر اثر این تصادف جان باخته بودند که پس از رهاسازی در یک عملیات شش ساعته،جان‌باخته ها تحویل عوامل انتظامی گردیدند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار