رئیس شرکت گاز گچساران گفت: نصب دو هزار و 180 علمک گاز در روستاهای گچساران و باشت در حال اجرا است.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ ناصر دلفریان با بیان اینکه شرکت گاز قدم‌های مثبتی در راستای گازرسانی به مناطق فاقد گاز گچساران و باشت برداشته است، افزود : افزون بر 240 علمک گاز در روستاهای گچساران و باشت نصب شده است که  اعتبار مورد نیاز این طرح 15 میلیارد و 657 میلیون ریال بوده که تخصیصی به میزان هفت میلیارد و 783 میلیون ریال داشته است.

وی افزود: در راستای عملیات علمک‌گذاری 250 علمک نیز در روستای آرو در دست اقدام بوده که درصد پیشرفتی معادل 100 درصد داشته است.

دلفریان تصریح کرد: با توجه به طرح گازرسانی به روستای دیل افزون بر 250 علمک گاز در این روستا نصب شده که پیشرفتی 100 دصدی داشته است.

رئیس شرکت گاز گچساران از نصب علمک در روستای دیل پایین خبر داد و افزود: این پروژه یک میلیارد و 895 میلیون ریال اعتبار دارد.

دلفریان از نصب 200 علمگ کاز به روستاهای شاکبراکان، ناز مکان و سید جلال‌این خبر داد و تصریح کرد: روستاهای مله برفی، امام ضامن و لیراب زودی از نعمت گاز بهره‌مند می‌شود.

وی در پایان گفت: تعداد علمک‌های نصب شده در روستاهای گچساران و باشت نشان از گامی مهم برای برخورداری روستائیان از نعمت گاز است.


انتهای پیام /ی
برچسب ها: نصب علمک ، گاز ، روستا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.