حزب‌الله لبنان امروز دوشنبه از هدف قرار دادن پایگاه معیان باروخ با سلاح موشکی خبر داد.

گروه مقاومت اسلامی لبنان طی بیانیه‌ای اعلام کرد که در حمایت از مردم نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت قهرمانانه و شریفش، مبارزان مقاومت اسلامی در ساعت ۸:۱۲ صبح امروز، پایگاه معیان باروخ را با سلاح موشکی هدف قرار دادند و این حمله با دقت بالا صورت گرفت. 

 صبح روز جمعه پیش نیز حزب‌الله لبنان در راستای حمایت از مردم و مقاومت غزه علیه این پایگاه نظامی اسرائیلی در شمال فلسطین اشغالی، عملیات پهپادی انجام داده بود. 
 
حزب‌الله لبنان از آغاز عملیات طوفان الاقصی تاکنون، ده‌ها پایگاه و پادگان نظامی رژیم صهیونیستی و شهرک‌های اشغالی در شمال فلسطین اشغالی را هدف حملات موشکی، پهپادی، راکتی و توپخانه‌ای قرار داده است و خسارات مالی و جانی زیادی به اشغالگران وارد کرده است. 

حملات مستمر حزب‌الله علیه شمال اراضی اشغالی فلسطین موجب شد تا شهرک‌های صهیونیست‌نشین متعددی در این منطقه خالی از سکنه شود و هزاران تن از صهیونیست‌ها از شهرک‌های اشغالی به سمت مناطق مرکزی متواری شوند.

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۱۹ شهريور ۱۴۰۳
به لطف شما ملت ایران با همه پایگاه‌ها و یگان ها و فرمانده ها و درجه ها و سربازها و تجهیزات و هدف های اسرائیل و لبنان و فلسطین آشنا شدن. بلندی های جولان و خان یونس و حیفا و ... آمار تمام زخمی ها و کشته ها و اونایی نزدیک بود گلوله بخورن شانس آوردن و اونایی که پاشون به زمین گیر کرد افتادن همه رو ملت دارن
آخرین اخبار