سفیر استرالیا به جای عذرخواهی به خاطر اقدام غیراخلاقی و مغایر عرف و آداب و فرهنگ ایرانی اسلامی سفارت تحت امرش در تهران می‌گوید که در این پیام نامی از ایران برده نشده است.

«سفارت استرالیا قطعا تعمدی در اهانت به مردم و ارزش‌های جامعه ایرانی نداشته است»، این جمله‌ای بود که سفیر استرالیا ایان مک کانویل امروز (سه‌شنبه) ۱۳ شهریور بیان کرد.

سفیر استرالیا این اظهارات را در زمان احضارش از سوی رئیس اداره منطقه‌ای به وزارت امور خارجه در پی اعتراض به انتشار محتوای هنجارشکنانه و حمایت و ترویج همجنس‌بازی از سوی سفارت استرالیا در تهران عنوان کرد.

انتشار تصاویری از سفیر استرالیا به همراه دبیر دوم این سفارتخانه، در اینستاگرام و متن منتشر شده، امروز این دیپلمات استرالیایی را به وزارت امور خارجه ایران کشاند. 

در صفحه اینستاگرام سفارت استرالیا آمده است: امروز و هر روزه، ما به دنبال ایجاد محیطی هستیم که حامی همگان باشد، جایی که در آن همه به خصوص جوانان دگرباش بتوانند به آنچه هستند، افتخار کنند.

صفحه اینستاگرام سفارت استرالیا

سفیر استرالیا که خود یکی از بازیگران این اقدام غیراخلاقی بوده و خودش و دولتش قطعا به روشنی از مواضع ایران آگاهند، در زمان احضارش عنوان می‌کند که موارد نگرانی و موضع دولت جمهوری اسلامی ایران را «به دولتم منعکس می‌کنم.»

منبع: فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار