استاندار یزدگفت: سال تحصیلی جدید با همکاری دستگاه‌های مختلف و در فضایی شاد وامیدآفرین برای دانش آموزان آغاز شود.

 فاطمی استاندار یزد در نشست شورای آموزش و پرورش استان گفت: سال تحصیلی جدید، یک فرصت و ظرفیت ناب است که باید با همکاری مردم و مسئولان در فضایی شاد و همراه با اعتماد و امید آغاز شود.

وی ادامه داد: باید همه ادارات و نهاد‌ها با آموزش و پرورش برای شروع سال تحصیلی جدید که با ماه ربیع الاول و هفته دفاع مقدس همراه می‌شود، همکاری لازم را داشته باشند.

استاندار یزد بیان کرد: همراه کردن همه آحاد جامعه، مسئولان و دستگاه‌ها در پروژه مهر و بازگشایی مدارس در بهار تعلیم و تربیت در جامعه اسلامی بسیار اهمیت دارد.

فاطمی از مسئولان اداره کل نوسازی توسعه وتجهیز مدارس استان یزدهم خواست برای تکمیل و تجهیز برخی از واحد‌های نیمه تمام پیگیری و اقدام مناسب داشته باشد. وی با اشاره به نقش صنایع در ساخت مدارس گفت: پیگیری موضوع توسط مسئولان در یزد و مناطق مختلف بر حسب ضرورت و بر اساس تفاهم نامه گذشته به جد در دستور کار قرار گیرد.
 
رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد هم در این نشست گفت:شروع سال تحصیلی جدید امسال همزمان با ولادت پیامبر اکرم (ص) می‌باشد که مقرر شده برنامه‌های فرهنگی خاص در مدارس تدارک دیده شود تا مهری پر مهر وهمراه با شادابی و شور و شعف خاصی برگزار شود.
 
استان یزد دارای ۲۸۰ هزار دانش آموز و یک هزار و ۷۰۰ واحد آموزشی است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار