در جلسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم ضمن بررسی مشکلات این انجمن، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و ضرورت معرفی مناسب اماکن مذهبی و تاریخی و نیز مراکز گردشگری استان تأکید شد.

به نقل از اداره کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم، در جلسه‌ای با حضور مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم و اعضای هیئت مدیره انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم راهنمایان گردشگری استان قم، مسائل و مشکلات این انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

علیرضا ارجمندی در جلسه انجمن صنفی راهنمایان گردشگری قم، بر اهمیت اطلاع‌رسانی و ضرورت معرفی مناسب اماکن مذهبی و تاریخی و نیز مراکز گردشگری استان تأکید کرد.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم خاطرنشان کرد: قم، شهری زیارتی است و به برکت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه (س) سالانه شاهد حضور میلیون‌ها نفر زائر در استان هستیم که باید ظرفیت‌های میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی قم را به خوبی به آنان معرفی کنیم.

همچنین سید حسین موسوی‌اصل مدیر انجمن صنفی راهنمایان گردشگری استان قم در این جلسه گزارشی از فعالیت‌های انجام‌شده و برنامه‌های این انجمن ارائه داد و سایر اعضای هیأت مدیره دیدگاه‌ها و پیشنهاد‌های خود را درباره موضوع‌های مطرح‌شده بیان کردند.

همچنین مجید ستایش معاون گردشگری و سرمایه‌گذاری و تعدادی از کارشناسان اداره‌کل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان قم در جلسه مذکور حضور داشتند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار