جانشین فرماندهی انتظامی استان قم از شناسایی و دستگیری سارقان شیرآلات سازمان آتش‌نشانی و کشف ۲۰ فقره سرقت در استان خبر داد.

 منوچهر نصیری امروز در گفتگو با خبرنگاران اظهار کرد: در پی افزایش وقوع سرقت‌های شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح شهر مقدس قم باتوجه‌به ایجاد جو ناامنی و احساس تهدید خطر عموم شهروندان در صورت بروز آتش‌سوزی و نیاز به آتش‌نشانی، بلافاصله موضوع به‌صورت ویژه در دستور کار مأموران اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی استان قم قرار گرفت. 

وی افزود: تحقیقات در خصوص این پرونده آغاز و در بررسی‌های اولیه مشخص شد سارقان ۲ نفر بوده که اعتیاد به مواد مخدر داشتند و اقدام به سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان می‌کردند.

نصیری ادامه داد: با تلاش شبانه‌روزی مأموران پلیس آگاهی استان هویت ۲ نفر از سارقان شناسایی و پس از کسب هماهنگی با مقام قضائی استان طی یک عملیات غافلگیرانه متهمان دستگیر و به پلیس آگاهی استان منتقل و یک دستگاه موتورسیکلت هوندا نیز از سارقان کشف و توقیف شد. 

جانشین فرماندهی انتظامی استان قم اضافه کرد: سارقان در بازجویی‌های فنی پلیسی، به ۲۰ فقره سرقت شیرآلات سازمان آتش‌نشانی در سطح استان اعتراف کردند.

وی اعلام کرد: در ادامه مأموران موفق شدند ۲ نفر مال‌خر اموال مسروقه را نیز شناسایی و طی یک عملیات پلیسی دستگیر کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار