سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در پارکینگ مجتمع مسکونی ۲۰ واحدی خبر داد.

سید جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: ساعت ۲۰:۴۶ دقیقه امشب یک مورد آتش سوزی در یک مجتمع مسکونی به آدرس خیابان مختاری شرقی اعلام شد که بلافاصله ۴ ایستگاه آتش نشانی به همراه تجهیزات لازم به محل اعزام شدند.

وی گفت: آتش نشانان در مدت ۵ دقیقه به محل می‌رسند و در داخل خیابان با توجه به مشکلاتی که در مسیر وجود داشت مسافتی را با لوله کشی آب به محل حریق رساندند.

ملکی گفت: محل وقوع حادثه ساختمان یک مجتمع مسکونی پنج طبقه ۲۰ واحدی بود که پنج طبقه روی همکف داشت و منهای یک ساختمان، پارکینگ بود.

وی گفت: در داخل پارکینگ مقداری لوازم مستعمل و ضایعاتی مثل بخاری، کمد و اینگونه وسایل جمع شده بود که ظاهراً آتش از همانجا آغاز شده بود و به گفته ساکنان یک صدای انفجار کوتاه هم شنیده شده بود.

سخنگوی سازمان آتش نشانی تهران گفت: کارشناسان مشغول بررسی محل حادثه هستند که احتمالاً در بین وسایل و ضایعات ممکن است وسیله‌ای که قابلیت انفجار داشته باشد وجود داشته است.

وی گفت: به هر حال وسیله‌ای موجب آتش سوزی و دود گرفتگی در داخل طبقات شده و سه نفر از جمله یک آقا و یک خانم جوان و یک دختر بچه حدوداً ۲ ساله دچار سوختگی شده بودند که از ساختمان خارج شده و دیگر ساکنان در داخل واحد‌های مسکوتی خود حضور داشتند.

ملکی اظهار کرد: آتش نشانان همزمان با نفوذ به داخل طبقه منفی یک آتش را خاموش کردند و سه نفر فرد مصدوم هم تحویل اورژانس شدند.

وی گفت: آتش نشانان با ایمن شدن محل حادثه کمک کردند حدود ۶۰ نفر از کسانی که در داخل این ساختمان حضور داشتند با احتیاط کامل از ساختمان خارج شده و مشکلی نداشتند.

برچسب ها: حریق ، سوختگی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار