معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری از پرداخت تسهیلات بازنشستگان وام اولی و ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری خبر داد.

جعفر امیرآبادی‌زاده، معاون توسعه مدیریت و منابع صندوق بازنشستگی کشوری گفت: تسهیلات ۳۰ میلیون تومانی بازنشستگان وام اولی و وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری پرداخت شد.

امیرآبادی‌زاده افزود: با همکاری بانک صادرات، تسهیلات ضروری ۳۰ میلیون تومانی برای ۴۷ هزار و ۶۸۵ نفر از بازنشستگان کشوری واجد شرایط دریافت این تسهیلات که سال گذشته ثبت نام و هیچگونه تسهیلاتی دریافت نکرده بودند (وام اولی‌ها)، روز سه‌شنبه ششم شهریور ۱۴۰۳ به حساب این عزیزان واریز شد.

وی ادامه: داد همچنین امروز (سه‌شنبه) و ساعتی پیش، وام ۳۵ میلیون تومانی ازدواج فرزندان بازنشستگان کشوری برای ۴۲۶۲ نفر از عزیزانی که تا بهمن ماه سال گذشته ثبت نام کرده بودند و مدارک مربوطه را بارگذاری کرده و توسط مدیریت‌های استانی تایید شده و واجد دریافت این تسهیلات بودند هم زمان با تسهیلات وام ضروری (وام اولی‌ها) پرداخت شد.

به گفته امیرآبادی‌زاده، ارائه تسهیلات مالی از جمله سیاست‌های رفاهی و خدماتی صندوق بازنشستگی کشوری است که برای کمک به بهبود معیشت و رفع نیاز‌های عزیزان بازنشسته و خانواده محترمشان به صورت مستمر انجام می‌شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار