مدیر فرهنگی علوم پزشکی تبریز گفت: از ۲۷۳ شرکت کننده بخش معارفه سی‌وهشتیمن دوره ملی مسابقات قرآن و عترت دانشجویی ۸۲ نفر در بخش نهایی بعنوان برگزیده انتخاب شدند.

 پروین‌زاده از کسب بیشترین رتبه برتر توسط سازمان علوم، تحقیقات و فناوری خبرداد و گفت: در جشنواره قرآن و عترت دانشجویی دانشگاه‌های علوم، بهداشت و درمان و فرهنگیان بیشترین برگزیدگان را دارند.

وی به مهلت اعتراض ۴۸ ساعته شرکت‌کنندگان به نتایج داوران اشاره کرد و افزود: داوران نتایج عملکرد را به صورت کارنامه‌ای و جزیی به شرکت‌کنندگان اعلام کردند و هر یک از متقاضیان می‌توانند اعتراض خود را اعلام کنند ولی تاکنون گزارشی ثبت نشده است.

وی به افزایش کیفیت آثار ارسالی نسبت به دوره‌های گذشته تاکید کرد و گفت: دستگاه‌های مربوطه با بهره‌مندی از کلاس‌های آموزشی توانستند آثار ارزشمندی به مسابقات ارسال کنند و داوران ما نیز در سطح ملی و بین‌المللی هستند.

 سی‌وهشتیمن دوره ملی مسابقات قرآن و عترت دانشجویی به میزبانی علوم پزشکی تبریز در دو بخش آوایی و غیرآوایی در مرداد و شهریور ماه برگزار می‌شود.

 مراسم اختتامیه نیز به میزبانی دانشگاه علوم پزشکی تبریز با حضور وزرای علوم و بهداشت و درمان و جمعی از مسئولان کشوری و استانی ۲۱ شهریور ماه در تالار وحدت تبریز برگزار خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.