چت‌بات Grok-2 به‌ تازگی یک به‌ روز رسانی قابل‌ توجه را دریافت کرده است.

چت‌بات Grok-2 که هم اکنون دو نسخه استاندارد و مینی در دسترس کاربران شبکه اجتماعی ایکس قرار دارد به‌ تازگی یک به‌ روز رسانی قابل‌ توجهی را دریافت کرده است. به گفته توسعه‌دهندگان، سرعت این چت‌بات برای پاسخگویی به درخواست‌های کاربران تا دو برابر افزایش‌یافته است.

به گزارش Venturebeat، عملیات به‌روزرسانی چت‌بات Grok-2 توسط دو نفر از توسعه‌دهندگان xAI در طی فقط سه روز انجام‌گرفته است. علاوه بر افزایش دوبرابری سرعت پاسخگویی، توسعه‌دهندگان همچنین ادعا می‌کنند که دقت این چت‌بات در ارائه پاسخ‌ها نیز بالاتر رفته است.

چت‌بات Grok-2 حالا سریع‌تر و دقیق‌تر از قبل است

چت‌بات Grok-2 هفته گذشته به‌صورت رسمی منتشر شد و کاربران شبکه اجتماعی ایکس هم اکنون می‌توانند با خرید اشتراک این پلتفرم، از Grok-2 استفاده کنند. این چت‌بات در دو نسخه استاندارد و مینی منتشر شده است که نسخه مینی، قدرت کمتری نسبت به نسخه استاندارد دارد؛ اما از آن سریع‌تر است.

تست‌های جدید صورت‌گرفته روی Grok-2 نیز افزایش سرعت آن را تأیید می‌کنند. براین‌اساس، چت‌بات Grok-2 و گوگل جمینای ۱.۵ پرو به‌صورت مشترک در رده دوم قوی‌ترین مدل‌های هوش مصنوعی جهان قرار گرفته‌اند. ChatGPT در رتبه اول این فهرست قرار دارد. همچنین، نسخه مینی Grok-2 با دریافت به‌روزرسانی اخیر توانسته رتبه پنجم را کسب کند.

توانایی‌های Grok-2 فقط به ارائه پاسخ به سوال‌های ساده کاربران منحصر نمی‌شود. این چت‌بات در زمینه‌های ریاضیات، آموزش، کد زدن و بسیاری دیگر از حوزه‌های تخصصی توانایی ارائه پاسخ‌های دقیق به کاربران را دارد. در واقع xAI سعی کرده بیشتر روی جنبه تخصصی چت‌بات خود متمرکز شود و آن را به ابزاری قابل‌اعتماد برای متخصصان و کاربران حرفه‌ای تبدیل کند.

«ایگور بابوشکین»، یکی از توسعه‌دهندگان xAI، همچنین اعلام کرده است که سرعت نسخه مینی Grok-2 در آینده باز هم افزایش خواهد یافت تا کاربران بتوانند در سریع‌ترین زمان ممکن پاسخ‌های خود را دریافت کنند.

منبع: دیجیاتو

برچسب ها: هوش مصنوعی ، چت بات
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار