مدیر منطقه ۴ شهرداری قم ضمن تشریح اقدامات و برنامه‌های این منطقه در اربعین حسینی گفت: نصب مه‌پاش در مسیر راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی انجام شده است.

علیرضا اقبالیان  با اشاره به عملکرد منطقه چهار شهرداری قم همزمان با اربعین حسینی، اظهار کرد: ستاد خدمات رسانی منطقه چهار شهرداری قم در بلوار پیامبر اعظم (ص) مستقر شده و در محدوده عمود ۸۰ تا عمود ۱۰۰ فعالیت خواهد کرد.

وی افزود: ۸۰ مترمربع سازه در ستاد خدمات رسانی منطقه چهار در بلوار پیامبر اعظم (ص) نصب شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم از فعالیت و آماده‌باش نیرو‌های منطقه خبر داد و تصریح کرد: ۱۵۰ نفر از نیرو‌های کارگری در طول مسیر بلوار پیامبر اعظم (ص) از روز قبل اربعین سالار شهیدان فعالیت خواهند کرد.

اقبالیان با اشاره به آمادگی کامل منطقه چهار شهرداری قم برای خدمت‌رسانی به راهپیمایی جاماندگان اربعین حسینی در بلوار معنوی پیامبر اعظم (ص) خاطرنشان کرد: تانکر آب شرب ۱۰۰۰ لیتری در محدوده مستقر و ۴۰۰ مترمربع در محدوده تردد عزاداران حسینی مه‌پاش اجرا شده است.

وی اضافه کرد: در راستای خدمات‌رسانی به زائران اقداماتی همچون استقرار کانکس شارژ موبایل آقایان و بانوان، نصب ۲۰ عدد پروژکتور، ایجاد جایگاه استراحت به مساحت ۳۰ مترمربع برای استراحت زائران و عزاداران و استقرار کانکس مدیریت و نیرو‌های اجرایی انجام شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم با بیان اینکه پارکینگ انسجام آماده خدمات رسانی به زائران است، عنوان کرد: بارریزی و تسطیح در پارکینگ انسجام اجرا و جانمایی نیوجرسی برای ایمنی ورود و خروجی انجام شده است.

اقبالیان با تاکید بر رعایت مسائل بهداشتی و محیط زیستی از استقرار نیمکت و سطل زباله در طول مسیر خبر داد و اضافه کرد: استقرار ۱۲ عدد مخزن فان، آماده‌سازی ۶۰ عدد کارتن پلاست، تأمین ۸۰ کیلوگرم کیسه زباله معمولی و بزرگ و تأمین ۶۰ لیتر مایع ظرف‌شویی از جمله اقدامات انجام شده در این حوزه است.

وی با اشاره به اجرای فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح منطقه، گفت: همزمان با فرا رسیدن ایام اربعین حسینی محوطه ستاد خدمات‌رسانی منطقه چهار در بلوار پیامبر اعظم (ص) به صورت کامل سیاه‌پوش شده و ۱۰ عدد پایه پرچم مرتبط با ایام نصب و بنر‌هایی به طول ۶۰ مترمربع در سطح منطقه طراحی و اکران شده است.

مدیر منطقه ۴ شهرداری قم افزود: نصب ۱۵ بنر راهنمای مسیر در سطح منطقه، آماده‌سازی ۴۸ چشمه سرویس بهداشتی و تأمین بیش از ۳۰ هزار لیتر آب غیرشرب از دیگر اقدامات انجام شده در این ایام است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار