شمس‌الدینی گفت:طرح ملی ورزش و مردم با هدف افزایش نشاط اجتماعی در ۲۷ پایگاه استان در حال برگزاری است.

سید مهدی شمس‌الدینی سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم اظهار کرد: طرح ملی ورزش مردمی، به عنوان طرحی سراسری از طرف فدراسیون به همه استان‌ها و شهرستان‌ها ابلاغ شد و باید تعدادی از سالن‌های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان در این طرح شرکت کنند.

وی با تاکید بر اینکه پیش‌بینی می‌شود این طرح در ۱۵ مرحله اجرا شود، گفت: در طرح اولیه، با توجه به ظرفیت سالن‌های وابسته به اداره کل ورزش و جوانان در ساعات صبح و عصر، تحت عنوان ورزش‌های صبح‌گاهی و عصرگاهی فعالیت می‌کنند.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم افزود: طرح ملی ورزش مردمی به صورت رایگان و با حضور مربی‌های آموزش دیده برای مردم ایجاد شده است که موجب شور و نشاط اجتماعی و تحرک می‌شود.

شمس‌الدینی بیان کرد: تقریبا ۲۷ سالن از طرف اداره ورزش و جوانان و با مشارکت برخی سازمان‌ها از جمله شرکت گاز در اختیار گرفتیم که از این تعداد ۷ سالن به بانوان اختصاص یافته است؛ همچنین تمام این سالن‌ها کدگذاری و سر درب ورودیشان بنری برای اطلاع رسانی چاپ شده است.

وی تصریح کرد: با توجه به ضرورت استفاده از مربیان آموزش دیده و دارای مدرک، در اجرای این طرح با مشکل مواجه بودیم، زیرا بسیاری از افراد به صورت تجربی فعالیت می‌کردند، در همین راستا دوره‌های مربی‌گری ورزش‌های همگانی را با هدف مدیریت استاندارد ورزش و آگاهی از تکنیک‌های رفع مشکل به صورت رایگان برای آقایان و بانوان برگزار کردیم.

سرپرست هیئت ورزش‌های همگانی استان قم در پایان با اشاره به اینکه این طرح همچنان فعال است، اظهار کرد: در ۲۶ تیرماه امسال آیین افتتاحیه ورزش‌های صبحگاهی با استقبال خوبی در ورزشگاه حیدریان برگزار شد و اجرای این طرح همچنان ادامه دارد.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار