سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری قم گفت:در حال حاضراز زمین‌های ورزشی ایجاد شده در بوستان‌ها استفاده محدود می‌شود که درصددهستیم با واسپاری این زمین‌ها به ورزشکاران ومربیان علاقه مند، شهروندان بتوانند استفاده حداکثری را از این مجموعه‌ها داشته باشند.

 سید محمد موسوی منش با اشاره به ضرورت رعایت موازین شرعی و قانونی در استفاده از مجموعه‌ها و زمین‌های ورزشی بوستان‌ها اظهار کرد: در حال حاضر تعداد ۳۲ عدد زمین و مجموعه ورزشی در بوستان‌های شهر قم در نظر گرفته شده که تعدادی از آنها فعال هستند و بیش از ۱۰ هزار شهروند در قالب تیم و گروه‌های ورزشی در این مجموعه‌ها فعالیت می‌کنند.

وی ادامه داد: با هماهنگی صورت گرفته با حوزه معاونت عمرانی و اداره کل طراحی، در چند سال گذشته در احداث بوستان‌های جدید در شهر قم، عرصه‌های مناسبی به منظور فعالیت‌های ورزشی و فرهنگی شهروندان در نظر گرفته شده که پس از تکمیل در اختیار شهروندان قرار خواهند گرفت.

سرپرست سازمان فرهنگی اجتماعی وزشی شهرداری قم به زمین وزشی بوستان حنانه و انتقاد یکی از شهروندان به نحو استفاده از آن اشاره کرد و افزود: این عرصه به یکی از مجموعه‌های فرهنگی ورزشی معتبر واگذار شده که در فاز اول، نصب چمن مصنوعی در زمین شماره یک آن انجام شده، که تا روز‌های آینده در اختیار علاقه‌مندان قرار خواهد گرفت.

موسوی منش با اشاره به ضرورت توسعه اماکن ورزشی و فرهنگی در نقاط کمتر برخوردار شهر تصریح کرد: در فاز بعدی ساختمان آموزشی، زمین شماره دو و زمین اسکیت نیز تجهیز و در اختیار شهروندان قرار خواهد گرفت.

وی گفت: در حال حاضر از زمین‌های ورزشی ایجاد شده در بوستان‌ها استفاده محدود می‌شود که درصدد هستیم با واسپاری این زمین‌ها به ورزشکاران و مربیان علاقه مند، شهروندان بتوانند استفاده حداکثری را از این مجموعه‌ها داشته باشند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار