جنبش حماس اظهارات «مغالطه‌آمیز» هماهنگ کننده ویژه سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه پیرامون تحولات اخیر در منطقه را محکوم کرد.

جنبش حماس اعلام کرد: «تور وینسلند»، هماهنگ کننده سازمان ملل در روند صلح خاورمیانه متجاوز و مظلوم را برابر می‌داند، قوانین بین‌المللی را نقض و روایت اشغالگر در توجیه تجاوز خود علیه ملت ما را حمایت می‌کند.

حماس ادامه داد: روایت اشغالگر درباره استفاده ما از پناهگاه‌ها، ساختمان‌های غیرنظامی و مقر‌های سازمان ملل مغالطه و سوءاستفاده است. وینسلند با شیفتگی درباره رنج اسیران صهیونیست سخن گفت و هزاران اسیر فلسطینی را که دهه‌ها شرایطی را سپری می‌کنند که سزاوار بشریت نیست، فراموش کرد.

حماس در ادامه گفت، وینسلند تلاش‌های رژیم صهیونیستی در متوقف کردن فعالیت آژانس امدادرسانی و کاریابی سازمان ملل برای آوارگان فلسطینی (آنروا) را در سایه بزرگترین بحران بشردوستانه در نوار غزه نادیده گرفت. 

جنبش مقاومت اسلامی فلسطین همچنین در این بیانیه تصریح کرد: ما از وینسلند خواهان عقب‌نشینی از اظهارات مغالطه‌آمیز خود و پایبندی به مرز‌های ماموریت واگذار شده به او هستیم تا قانون بین‌المللی و سیاست‌های سازمان ملل به عنوان مرجع او قرار گیرد.

منبع: ایسنا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار