مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب گفت: توسعه و میدان‌های نفتی شهر اهواز با یکدیگر عجین شده‌اند، هر چه مسئولان امر در تعاملات فکری و عملی باشند، وضعیت شهر و صنعت بهبود خواهد یافت و مردم از آن منتفع خواهند شد.

علیرضا دانشی، مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب با اشاره به تلاش‌های صورت گرفته در دولت سیزدهم برای آشتی دوباره صنعت با مجموعه شهری بیان کرد: مناطق نفتخیز جنوب از دیرباز کمک‌های شایانی به اجرای طرح‌های توسعه‌ای داشته است و در مدیریت فعلی تلاش می‌کنیم تا این کمک‌ها مؤثرتر واقع شود. 

وی افزود: تیم اجرایی شهرداری اهواز مجاهدانه، پرتلاش و با ایده‌های غنی فعالیت می‌کند، امیدواریم که با حضور دکتر پزشکیان و وزرای دولت چهارهم در آینده نه چندان دور شاهد تحولات ویژه‌ای در وضعیت شهر اهواز باشیم. 

مدیر عامل شرکت ملی مناطق نفتخیز جنوب خاطرنشان کرد: مجموعه مدیریت مناطق نفتخیز جنوب در ادامه مسیر دولت سیزدهم با جدیت و تلاش مضائف‌تر برای خدمت به مردم منطقه به ویژه شهر اهواز اقدامات مؤثری انجام خواهد شد. 

در ادامه شهردار اهواز ابراز داشت: شهر اهواز با نفت ممزوج و غیرقابل تفکیک‌اند و ما تلاش می‌کنیم تا در روند توسعه شهر فضا را به گونه‌ای آماده کنیم تا نفت بتواند بیشترین تولید را داشته باشد. 

امینی با تأکید بر ضرورت پیش بینی برنامه‌هایی ویژه برای نحوه پیشرفت شهر، عنوان داشت: شهر اهواز به دلیل اینکه در سطح پیشرفت کرده است، ظرفیت توسعه سطحی را بیش از این ندارد، این امر موجب کاهش تولید و کم شدن استفاده از ظرفیت‌های کشور خواهد شد که متعلق به مردم است از این رو باید در جلسات کارشناسی برنامه‌هایی جهت نحوه پیشرفت شهر تدوین و در مصوبات آورده شود تا بدین وسیله از این اتفاق جلوگیری کنیم. 

وی در پایان ضمن تقدیر از احساس مسئولیت و نگاه توسعه محور مدیران مناطق نفتخیز جنوب نسبت به اجرای پروژه‌های ارزنده در شهر اهواز، گفت: مناطق نفتخیز جنوب، افتخار صنعت نفت کشور است و این نگاه را فرصتی طلایی برای مجموعه شهری می‌دانیم، تا زمانی که در این کسوت قرار دارم بر خود تکلیف می‌دانم که برای ریل‌گذاری پروژه‌های زیرساختی شهر تلاش کنم به نحوی که آیندگان در همین ریل بتوانند شهر را به سمت و سوی صحیح هدایت کنند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار