رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور گفت: ۱۰۰ پرواز از ۲۴ مرداد تا کنون به فرودگاه نجف، بغداد و بصره انجام شده که از این تعداد ۲پرواز برای بصره بوده است.

محمد حسین آجیلیان رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور در نشست خبری امروز خود با بیان اینکه  مسافران پروازهای اربعین به هیچ عنوان بدون بلیت به فرودگاه‌ها مراجعه نکنند گفت: متولی بلیت و قیمت بلیت ها سازمان هواپیمایی است اما مسافران می توانتد از طریق پورتال شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری  هوایی‌ کشور شکایات خود را ثبت کنند.

وی ادامه داد: استان های اردبیل، اصفهان، بندرعباس، بوشهر، تبریز، رامسر، شاهرود، کرمانشاه،  لامرد،کرمان، مهرآباد، همدان یزد و لارستان ، سمنان،  زنجان و مشهد پروازهای اربعین انجام شده است‌.

آجیلیان توضیح داد:  بازه رفت پیک  پروازهای اربعین از  ۲۴ مرداد تا روز گذشته بوده است که در این بازه زمانی  ۷۱ پرواز به فرودگاه نجف  ، ۲۷ پرواز به  بغداد و دو پرواز  هم به ۲ بصره  انجام شده است.

رئیس ستاد اربعین شرکت فرودگاه‌ها بیان کرد:حمل ونقل ترکیبی را در  ۴ فرودگاه غرب کشور ایجاد کرده ایم به طوری که بخش زیادی از پروازهای اربعین از این طریق این فرودگاه ها انجام می شود بنابراین در تلاش هستیم که بتوانیم امکانات و خدمات این فرودگاه ها را ارتقا دهیم.

او گفت:  بخشی از مسافران  فرودگاه های  غربی  کشور از جمله آبادان، اهواز ،کرمانشاه را تقویت کرده ایم و دستور عملیات عمرانی  در این حوزه تسریع شده اما در یک اقدام ضربتی شاهد  افزایش ظرفیت اپرون  هم دیده شده است.

خبرنگار: محبوبه کباری 

برچسب ها: حمل ونقل ، پرواز
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار