به‌زودی قابلیت‌های پیشرفته‌ای به تنظیمات دوربین ویندوز ۱۱ اضافه می‌شود

مایکروسافت احتمالاً به‌زودی قابلیت‌های پیشرفته‌ای را به تنظیمات دوربین ویندوز ۱۱ اضافه می‌کند. در بیلد ۲۶۱۲۰٫۱۵۴۲ ویندوز ۱۱، مایکروسافت قابلیت‌های پیشرفته‌ای به تنظیمات دوربین اضافه کرده است که بهره‌وری در ویندوز را افزایش می‌دهد؛ اما برای دسترسی به آن‌، صرفاً نصب نسخه‌ی آزمایشی اینسایدر کافی نیست.

بیلد ۲۶۱۲۰٫۱۵۴۲ ویندوز ۱۱ تغییرات عمده‌ای ندارد؛ اما یکی از افشاگران موفق شده برخی از ویژگی‌های پنهان را کشف کند. او به بخش تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین در صفحه‌ی تنظیمات ویندوز ۱۱ اشاره کرده است.

بر اساس اسکرین‌شات‌های منتشرشده توسط افشاگر، تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین، به توسعه‌دهندگان، کاربران و سازندگان محتوا اجازه می‌دهد از چندین اپلیکیشن برای دسترسی همزمان به دوربین استفاده کنند. در حال حاضر، در ویندوز ۱۱ فقط می‌توان از یک اپلیکیشن برای دسترسی به دوربین استفاده کرد.

تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین دو گزینه دارد: Multi-app Camera و Camera Basic Mode. این گزینه‌ها به‌طور پیش‌فرض غیرفعال هستند. کاربرانی که می‌خواهند چندین اپلیکیشن به دوربین دسترسی داشته باشند، باید گزینه‌ی اول را فعال کنند و برای رفع مشکلات دوربین باید به‌ سراغ گزینه‌ی دوم بروند.

قابلیت جدید ویندوز ۱۱ برای توسعه‌دهندگان مخفی است و باید به‌کمک ابزار ViveTool و فعال کردن شناسه‌های ۴۹۵۷۵۶۲۴ و ۵۰۲۹۲۳۲۶ و سپس ری‌استارت کردن سیستم، آن را فعال کرد. مایکروسافت احتمالاً به‌زودی قابلیت تنظیمات پیشرفته‌ی دوربین را به‌صورت عمومی منتشر خواهد کرد.

منبع: زومیت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار