رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی گفت: آخرین فرصت برای سنجش نوآموزان جا مانده ۱۵ شهریور است.

حجت‌الله الماسی، رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی گفت: نوآموزان تا سی‌ام خرداد فرصت داشتند نسبت به سنجش خود اقدام کنند؛ اما بر اساس آمار حدود ۳۰ هزار دانش‌آموز کلاس اولی به پایگاه‌های سنجش آمادگی تحصیلی مراجعه نکرده‌اند. در همین راستا سازمان آموزش و پرورش استثنائی این مهلت را تا  ۱۵ شهریور تمدید کرده است.

وی با بیان این که ۱۵ شهریور آخرین مهلت دانش آموزان برای مراجعه به پایگاه های سنجش آمادگی تحصیلی خواهد بود؛ افزود: از ۱۵ شهریور به بعد کلیه سامانه ها بسته می شوند و دیگر باز نمی‌شوند.

پیش از این رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنائی اعلام کرده بود که  ۸۱۹ مرکز ثابت در سراسر کشور در تمام شهرستان ها وجود دارند و این مراکز مثل مدرسه،  دوشنبه ها و چهارشنبه ها باز هستند و مدیر و معاون و معلمان  آن جا منتظرند که  اگر مواردی جا مانده بود، کار سنجش را انجام دهند.

وی در مورد اتباع دانش آموزان نیز گفت: تا زمانی که به صورت قانونی و رسمی کد نگیرند و نتوانند در سامانه ثبت نام کنند، امکان سنجششان وجود ندارد.

گفتنی است که بیش از یک میلیون و ۴۰۰ هزار نفر از نوآموزان که امسال وارد پایه اول ابتدایی می شوند در مراکز سنجش و مداخله رشدی و تربیتی کشور سنجش شده اند.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار