فرماندار شادگان گفت: پذیرایی از زائران اربعین در حال انجام است و هیچگونه کوتاهی از سوی اعضای ستاد اربعین پذیرفتنی نیست.

فرماندار شادگان در این جلسه  ضمن تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین (ع) ، ضمن تقدیر و تشکر از شورای تامین در برقراری نظم وامنیت شهرستان  و مواکب حسینی در خوردق و سه راهی  دارخوین گفت: از فعالیت های مواکب اربعین حسینی مستقر در سه راهی خوردورق و دارخوین که بصورت خودجوش همچون سالهای گذشته در حال ارائه خدمات به زوار اربعین هستند صمیمانه تشکر و قدردانی می نمایم.

جمال صالح ‌زاده  با اشاره به اهمیت زیارت اربعین حضرت امام حسین (ع) افزود: امیدواریم امسال با اقدامات و برنامه ریزی ادارات برای برگزاری اربعین امسال در این شهرستان اقداماتی به یاد ماندنی اتفاق بیفتد.

وی ادامه داد: مردم شهرستان شادگان که در تمامی صحنه‌های اجتماعی و فرهنگی، پیشگام در خدمت‌رسانی به مردم بوده‌اند در سال‌های اخیر با برپایی موکب در مناطق مختلف مسیر پیاده‌روی اربعین، خدمات شایسته‌ای را به زائران امام حسین (ع) ارائه کردند و این خدمات برای تمامی زائرانی که در این همایش بزرگ حضور داشتند شناخته شده است.

صالح‌ زاده با تاکید بر لزوم همکاری دستگاه‌های مختلف شهرستان شادگان برای خدمات‌رسانی مناسب به زائران اربعین حسینی (ع) افزود: دستگاه‌های اجرایی و موکب‌های حسینی این شهرستان با عزم جدی برای فراهم کردن امکانات و زیرساخت‌های لازم به منظور خدمت به زائران اربعین حسینی خدمت‌رسانی خواهند کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.