رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان از افزایش ظرفیت آموزشی و خوابگاهی این دانشگاه خبرداد.

مسعود صالحی‌شبلیزی اظهار کرد: با توجه به اهمیت ارایه خدمات رفاهی به دانشجویان، یک مجتمع ویژه دانشجویان دختران به زودی به مجتمع‌های رفاهی دانشگاه افزوده می‌شود. این مجتمع شامل یک ساختمان آموزشی چهارطبقه و یک ساختمان خوابگاهی با ظرفیت اسکان ۲۵۰ نفر است.

وی ادامه داد: یک زمین برای اسکان دانشجویان متاهل خوابگاهی نیز در نظر گرفته شده است که احتمالا در چهار طبقه احداث خواهد شد.

رییس دانشگاه فرهنگیان خوزستان گفت: در حال حاضر حدود ۶ هزار دانشجو در مراکز مختلف دانشگاه فرهنگیان در سطح استان در حال تحصیل هستند. ظرفیت خوابگاهی دانشگاه نیز ۳ هزار تا ۳ هزار و ۵۰۰ نفر است.

صالحی‌شبلیزی عنوان کرد: طبق هر سال در بازه تابستان امسال نیز بازسازی و تعمیرات زیرساخت‌ها در حال انجام است. در پردیس‌های اندیمشک، آبادان، دزفول، بهبهان و اهواز مراکز خوابگاهی وجود دارد که در مجموع ۱۱ مرکز هستند. از ابتدای امسال، با هدف بهبود وضعیت آموزشی حدود ۷ میلیارد تومان برای بهبود زیرساخت‌های آموزشی، رفاهی و فرهنگی دانشگاه فرهنگیان هزینه شد.

وی یادآور شد: همچنین در راستای اجرای برنامه‌های فرهنگی، امسال علاوه بر اعزام کاروان‌های دانشجویی به کربلا، یک موکب به صورت ساختمان برای استراحت زوار به ویژه دانشجویان و اساتید و ارائه خدمات رفاهی در مرز چذابه احداث شده است.

برچسب ها: دانشگاه‌ ، فرهنگیان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.