معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گیلان با بیان اینکه بیش از دو هزار و ۷۰۰ زائر گیلانی به مرز مهران اعزام شدند، گفت:تاکنون بیش از ۹۰ درصد زائران به مرز مهران اعزام شده‌اند.

حدادی، معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان از اعزام دو هزار و ۷۰۴ مسافر زائر  اربعین حسینی (ع) تا تاریخ ۲۳ مرداد  از استان گیلان خبر داد.


معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان با بیان آن‌که تمامی امکانات حمل و نقل برای برگزاری این رویداد بزرگ فراهم است، گفت:  تا ۲۳مرداد سالجاری، دو هزار و  ۷۰۴ زائر طی ۱۳۸سفر توسط ناوگان حمل و نقل عمومی برای حضور در مراسم اربعین حسینی به پایانه‌های مرزی اعزام شده‌اند.


این مقام مسوول با اشاره با این که  تاکنون بیش از ۹۰ درصد زائران به مرز مهران اعزام شده‌اند عنوان نمود: میزان تعداد زائرین سالجاری نسبت به مدت مشابه سال گذشته ۲۴ درصد رشد داشته است.

معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان گیلان خاطرنشان کرد: کارشناسان ادارات راهداری و حمل و نقل جاده‌ای در پایانه‌های مسافربری و مبادی ورودی و خروجی استان بر روند جابه‌جایی زائران حسینی نظارت دارند تا موجبات خدمت‌رسانی بهتر برای زوار حسینی را فراهم آورند.

برچسب ها: اربعین ، حمل ونقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.