فرمانده انتظامی گیلان از دستگیری متهمی که با استفاده از اوراق جعلی اقدام به تغییر کاربری زمین زراعی به مسکونی به ارزش ۳۶ میلیارد ریال کرده بود، خبر داد.

سردار " عزیزاله ملکی" گفت: فردی با استفاده از اوراق جعلی ۱۸ هزار متر مربع زمین زراعی در یکی از روستا‌های شهرستان سیاهکل را به مسکونی تغییر کاربری داده و قصد داشت این اراضی را از طریق فضای مجازی در قالب زمین مسکونی به خریداران بفروشد.
وی در ادامه گفت: تیمی از کارشناسان پلیس امنیت اقتصادی استان گیلان به همراه نمایندگان جهاد کشاورزی و بنیاد مسکن انقلاب اسلامی به آدرس اعلامی اعزام و پس از جمع آوری دلایل و مستندات، برای متهم ۵۸ ساله پرونده تشکیل دادند و او را جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی کردند.
این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: سند مالکیت اخذ شده توسط این متهم نیز ابطال و زمین مذکور طبق نظر کارشناسان ۳۶ میلیارد ریال ارزش گذاری و به وضعیت اولیه تغییر کاربری داده شد.
فرمانده انتظامی گیلان در پایان از شهروندان عزیز درخواست کرد هرگونه اخبار و اطلاعات با موضوع زمین خواری و دست درازی به اراضی ملی را به سامانه پلیس امنیت اقتصادی به شماره ۰۹۶۳۰۰ گزارش دهند.

برچسب ها: تغییرکاربری ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.