سرپرست معاونت توسعه مدیریت و منابع دانشگاه علوم پزشکی زنجان گفت: اعتبارات مالی یک ماه تعرفه (کارانه پرستاران) در سیستم مالی دانشگاه تکمیل شده است و به زودی به حساب آنان واریز خواهد شد.

داریوش مهدوی گفت: در راستای اجرایی کردن دستور رییس دانشگاه که در جلسه‌ با همکاران پرستاری اعلام شد، اعتبارات مالی یک ماه تعرفه (کارانه برای پرستاران) در سیستم مالی دانشگاه تکمیل شده است.

وی با تاکید بر اینکه این مبلغ به زودی به حساب پرستاران واریز خواهد شد، اظهار داشت: این معاونت وظیفه خود می‌داند تا به هر طریق ممکن نسبت به تامین اعتبار کارانه دوم پرستاری اقدام کند و در این راستا حداکثر تلاش خود را به کار بسته است و این مبلغ به زودی با تامین نقدینگی در اسرع وقت پرداخت خواهد شد.

۲۰ مردادماه جاری شماری از پرستاران زنجانی با حضور در مقابل دانشگاه علوم پزشکی استان خواستار رسیدگی مسوولان به مطالبات خود شدند.

پرداخت معوقات چندین ماهه، کاهش میزان اضافه کاری و افزایش نرخ دستمزد آن از جمله مطالبات این قشر بود.

بر اساس آخرین آمارهای اعلام شده هم اکنون سه هزار و ۸۰۰ نیروی پرستار با احتساب فوریت های پزشکی و بخش خصوصی در استان فعالیت می کنند، متاسفانه کمبود نیروی کاری و از طرفی افتتاح مراکز جدید موجب فشار کاری بیشتر بر پرستاران شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.