کاروان هیئت جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی برای خدمات رسانی به زائران اربعین ، راهی کربلای معلی و نجف اشرف شدند.

مسئول موکب و کاروان هیئت جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی گفت: تجهیزات و امکانات لازم به همت موکب و کاروان این هیئت برای خدمات رسانی در نجف اشرف و کربلا برای خدمت رسانی به زائران حسینی به عراق اعزام شدند.

ایمان همتی با اشاره به اینکه ، علاوه بر این خدمات ، اجرای برنامه‌های فرهنگی از دیگر فعالیت‌های خادمان حسینی است افزود: خادمان این موکب تا پایان اربعین حسینی، در جوار حرم امام حسین (ع) با پخش وعده‌های غذای گرم در ۳ نوبت، نوشیدنی‌های سرد، آبمیوه، شربت و دیگر مواد و بسته‌های غذایی از زائران کربلای معلی پذیرایی خواهند کرد.

وی با اشاره به اینکه مبلغین خواهر و برادر با هدف پاسخگویی به سوالات شرعی، شبهات زائران در این موکب حضور دارند، ادامه داد: سخنرانی شخصیت‌های حوزوی نیز هر شب در این موکب برگزار می‌شود.

مسئول موکب و کاروان هیئت جوانان و نوجوانان حسینی شهرستان بهمئی گفت: چندین دستگاه کولر، ژنراتور برق، کپسول‌های بزرگ و کوچک گاز، چندین منبع آب، شماری پتو و تشک از اقلام دیگری است که به مقر این موکب در کربلا ارسال شده است.

ایمان همتی با بیان اینکه، این موکب آمادگی پذیرش بیش از ۲ هزار نفر اسکان و پذیرایی در کربلا را خواهد داشت اضافه کرد: عمده اقلام اهدایی مردم خیر شامل برنج، آرد، روغن، گوشت، تخم مرغ، قند، شکر، چای، انواع دمنوش، نوشابه، آب معدنی، مواد شوینده، روغن، نمک، ادویه جات، دیگر مواد غذایی و وسایل ضروری برای پذیرایی از زائران اربعین می‌باشد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.