مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه وبویراحمد نسبت به سامانه بارشی رگباری در روز‌های آینده و خطر بروز سیل هشدار داد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری با اشاره به اینکه هواشناسی در خصوص بارندگی‌های رگباری در نقاط کوهستانی استان در روز‌های یکشنبه و دوشنبه بیست و دوم مرداد ماه هشدار زرد صادر کرده بود، گفت: بارش رگباری دیروز و دیشب در روستای دمچنار از توابع شهرستان بویراحمد به باغ‌ها و راه‌های ارتباطی روستایی خسارت وارد کرد.

علیرضا نیکروز افزود: سیلاب و بارش‌های لحظه‌ای و رگباری عصر روز گذشته گذشته وارد برخی منازل مسکونی در مناطق روستایی و عشایری در شهرستان‌های مارگون و دنا شد.

وی ادامه داد: همه نهاد‌های خدمات رسان و نیرو‌های امدادی و خدماتی در آماده باش کامل برای جلوگیری از بروز خسارات احتمال مالی و یا تلفات جانی در مناطق مختلف باشند.

علیرضا نیکروز قرار گرفتن برخی افراد در حاشیه رودخانه برای گرفتن عکس را خطرناک دانست و افزود: در مواقع بارندگی امکان تخریب و رانش زمین در حاشیه رودخانه‌ها وجود دارد.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری کهگیلویه و بویراحمد از مردم و گردشگران در کهگیلویه و بویراحمد نیز خواست تا از توقف خودرو‌های خود در حریم، بستر و حاشیه رودخانه‌ها و مسیل‌ها و انجام فعالیت‌های کوهنوردی خودداری کنند.

وی با اشاره به اینکه همه مناطق استان تحت تاثیر این سامانه بارشی است، ادامه داد: پیش‌بینی می‌شود این سامانه بارشی با رگبار شدید باران و رعد و برق و احتمال رخداد تگرگ تا اواخر روز سه شنبه هفته جاری ادامه یابد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.