اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات رایگان بهداشتی ، درمانی ، آموزشی ، فرهنگی ، مذهبی و علمی به مناطق کمتر برخوردار بهمئی ارائه شد.

ستوانیکم پاسدار یاسین خوب پور، فرمانده حوزه مقاومت بسیج سید الشهدا ممبی با اشاره به اینکه، به همت جهادگران دانشگاه پیام نور استان و بسیج بخش ممبی، به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی این مناطق خدمات متنوع ارائه شد گفت: این اردوی جهادی با هدف ارائه خدمات عمومی، کمک به مردم، ارائه آموزش‌های لازم به دانش آموزان مقاطع مختلف در زمینه‌های علمی، فرهنگی، هنری و دینی مذهبی برگزار شد.

میلاد جعفرزاده مسئول حوزه شهید جلیل دانشگاه پیام نور واحد یاسوج هم گفت: ۴۰ جهادگر در حوزه‌های بهداشتی و درمانی علمی، فرهنگی، ورزشی، آموزش زبان انگلیسی، آموزش مسائل اعتقادی و اخلاقی، امدادرسانی، تدریس علوم ریاضی و فنی با حضور در برخی از مدارس پسرانه و دخترانه به صورت جهادی و بدون هیچ چشم داشتی در کلاس‌های درس حاضر شده و تدریس کردند.

وی با بیان اینکه این گروه جهادی، به بیش از ۵۰۰ نفر از اهالی و دانش آموزان این مناطق خدمات متنوع ارائه کردند افزود: بسیج دانشجویی، در دو گروه خواهران و برادران در قالب چندین طرح مختلف تاکنون ۱۰۰ نفر روز نیرو‌های آموزش دیده را برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان به کار گرفته است.

زینب ولی پور جانشین حوزه خواهران شهید جلیل دانشگاه پیام نور واحد یاسوج نیز گفت: این اردوی جهادی به مدت ۱۰ روز و با حضور دانشجویانی از دانشگاه پیام نور استان برگزار شد که با هدف تقویت علمی دانش آموزان و ارتقای تحصیلی آنها اقدامات مفید و سازنده‌ای ارائه شد.

زینب ولی پور با اشاره به اینکه، فعالیت‌های فرهنگی شامل حلقه‌های صالحین، کلاس‌های تحکیم بنیان خانواده، مشاوره علمی و مذهبی، سبک زندگی اسلامی، یادگیری فرصت‌ها و آسیب‌های فضای مجازی از برنامه‌های این طرح است افزود: این دانش آموزان طی این مدت آموزش مهارت‌های گلدوزی، عروسک سازی، آموزش‌های بهداشتی، طب سنتی، قرآن، احکام، کار‌های دستی و بافتنی را ارائه کردند.

وی با بیان اینکه نظیر این طرح در آینده ادامه خواهد داشت گفت: در این مدت برنامه‌های مختلف بهداشتی و درمانی، فرهنگی، آموزشی و ورزشی نیز برای در بخش ممبی شهرستان بهمئی اجرایی شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.