رییس مرکز حوادث و فوریت پزشکی کهگیلویه و بویراحمد گفت: بر اثر انحراف یک دستگاه خودرو سواری و سقوط از ارتفاع در جاده «سی‌سخت» ۲ نفر کشته و سه سرنشین هم مصدوم شدند.

محمدامین نیکویی‌نژاد اظهار کرد: ساعاتی پیش خودرویی که در حال تردد در محدوده پل «کلو» بود، از مسیر اصلی منحرف شد و از ارتفاع سقوط کرد.

وی بیان کرد: در این حادثه یک جوان ۲۰ ساله و یک بانوی ۶۰ ساله در دم جان باختند و سه سرنشین دیگر به مرکز درمانی منتقل شدند.

نیکویی‌نژاد خاطرنشان کرد: در همین نقطه در تاریخ چهارم شهریور ماه جاری خودرو کوییک سقوط کرد و ۲ کشته برجا گذاشت.

مدیر مرکز حوادث و فوریت‌های پزشکی کهگیلویه و بویراحمد بامداد امروز جمعه ۲۴ شهریور ماه گفت: ظرف ۷۲ ساعت گذشته ۱۴۴ سانحه رانندگی به اورژانس ۱۱۵ این استان گزارش شد که این حوادث پنج نفر کشته و ۱۹۴نفر مصدوم داشت.

رئیس اورژانس کهگیلویه و بویراحمد با هشدار در خصوص افزایش سوانح جاده‌ای در استان، بر ضرورت رعایت قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی تاکید کرد.

وی اظهار کرد: با توجه به افزایش سفرها و ترافیک در سطح جاده‌های استان در روزهای اخیر، شاهد افزایش حجم سوانح جاده‌ای بودیم.

«نیکویی‌نژاد» از رانندگان خواست با رعایت قوانین و مقررات رانندگی به افزایش سطح ایمنی و سلامت خود و سرنشینان خودروها کمک کنند.

وی با قدردانی از تلاش نیروهای اورژانس استان برای پوشش حوادث روزهای اخیر نیز افزود: این مرکز برنامه‌های جدیدی برای افزایش آگاهی عمومی از خطرهای رانندگی و ایجاد شرایط مناسب برای رعایت قوانین رانندگی در دستور کار دارد.

نیکویی‌نژاد از عموم مردم درخواست نهایت همکاری را برای کاهش خطرهای جاده‌ای با خادمان خود در اورژانس کهگیلویه و بویراحمد داشته باشند.

برچسب ها: تصادف ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.