رییس شورای اسلامی شهر تهران گفت: چراغ‌های راهنمایی و رانندگی تقاط‌ها به پنل‌های خورشیدی متصل است و عموما با انرژی خورشیدی شارژ می‌شوند.

مهدی چمران روز سه شنبه در حاشیه دویست و چهل و ششمین جلسه شورای شهر در جمع خبرنگاران افزود: قرار بود با شارژ خورشیدی چراغ راهنمایی و رانندگی تقاطع‌ها تا آنجا که ممکن است قطعی برق نداشته باشیم.

رییس شورای اسلامی شهر تهران افزود: تعدادی از دوربین‌ها فعال هستند و برای آنهایی که قطع هستند پیگیری‌هایی لازم در حال انجام است. باید تعداد دوربین‌ها افزایش یابد.

وی ادامه داد: پیش از این برای خرید این دوربین‌ها مشکل وجود داشت. باید هزینه آن را واریز کنیم و اینک قرارداد‌ها بسته شده و در حال طی شدن مراحل آن هستیم است.

نصب روزشمار قانون نیست

چمران درباره ضرورت تابلو‌های روز شمار در پروژه‌های شهری گفت: این موضوع در قانون پیش بینی نشده است.

رییس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وانت‌هایی که در خیابان‌ها دستفروشی و ایجاد راه‌بندان می‌کنند تا به دست‌فروشی بپردازند گفت: در مواردی با پلیس تماس گرفتم تا این دست‌فروشان جمع‌آوری شوند.

چمران با اشاره به وضعیت بد برخی مناطق در این زمینه گفت: فروشندگان در محدوده میانی خیابان، مستقر می‌شوند و وقتی از آنها پرسیده می‌شود چرا اینجا می‌ایستید، می‌گویند اگر ما نایستیم دست‌فروشان می‌ایستند.

وی درباره بوستان ولایت و پروژه جنگ افزاری هم افزود: جنگ‌افزاری ارائه شد، اما به اتمام نرسید و گفتیم که طرح‌های مورد نظر آنها ارائه شود. قرار بر ساخت مرکز سرطان و یا هایپر بود که ساخته نشد. زمانی گفتند در ۲۰ درصد فضا ساختمان‌سازی شود که مخالفت کردیم؛ چرا که اگر سر ساخت باز شود ادامه پیدا خواهد کرد. ما گفتیم چیزی از فضای سبز کم نشود به جز باند فرودگاه که باید حفظ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار