رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت از دستگیری عاملین نزاع و درگیری در فرحزاد خبر داد.

سرهنگ "سعید راستی"  رئیس مرکز عملیات سازمان اطلاعات پلیس پایتخت گفت: ماموران مرکز عملیات سازمان اطلاعات خبری را در خصوص درگیری و قدرت نمایی چندین ارازل و اوباش با سلاح گرم و سرد در اختیار خود در فرحزاد دریافت و مامورین در همین راستا نسبت به شناسایی و دستگیری این افراد اقدام نمودند.

وی افزود: مامورین پس از دریافت خبر صحنه درگیری و قدرت نمایی را بررسی کردند و مشخص شد عاملین این درگیری ۵ نفر اوباش بوده که با اربده و سلاح کشی قصد خودنمایی داشته که همین حرکت باعث ایجاد درگیری شده که سریعا عاملین اصلی این درگیری از محل مواری شده اند، با تلاش‌های شبانه روزی مامورین مخفیگاه این متهمین در استان البرز شناسایی شد که پس از اخد نیابت قضایی توسط مامورین در مخفیگاهشان هر ۵ نفر دستگیر شدند.

سرهنگ راستی در پایان خاطر نشان کرد مامورین پس از دستگیری این ارازل و اوباش، از محل اختفا این متهمین بازدید که تعداد یک قبضه کلت کمری جنگی گلاک و همچنین دو عدد قمه کشف و ضبط گردید و در همین خصوص این افراد جهت سیر مراحل قانونی دادسرا معرفی کردند.

معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران در پایان گفت: پلیس همواره در تلاش است تا کسانی را که قصد بر هم زدن نظم و امنیت جامعه و شهروندان را داشته باشد بر خورد کند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار