معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار استرداد محکوم علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

کاظم غریب آبادی، معاون امور بین‌الملل قوه قضائیه و دبیر ستاد حقوق بشر در نامه‌ای به سرپرست وزارت امور خارجه، خواستار پیگیری ویژه استرداد محکوم علیه محمدجواد (ساشا) سبحانی از اسپانیا به ایران شد.

غریب آبادی در این نامه با اشاره به اتهامات ساشا سبحانی، از جمله مشارکت در قمار و شرط بندی و فریب نوجوانان ایرانی و سو استفاده از کودکان زیر سن قانونی و پول‌شویی، تصریح کرد: تمامی اطلاعات و اسناد لازم از مدت‌ها قبل از کانال دیپلماتیک برای دولت اسپانیا ارسال شده، اما متأسفانه تاکنون اقدامی از سوی این کشور انجام نشده است.

دبیر ستاد حقوق بشر در ادامه تاکید کرد: با عنایت به اهمیت پرونده و آثاری که رفتار مجرمانه وی بر امنیت روانی جامعه دارد، موضوع استرداد این متهم در چارچوب همکاری و اصل عمل متقابل، نیاز به پیگیری ویژه دارد.

وی در پایان از سرپرست وزارت امور خارجه درخواست کرد تا با بکارگیری ظرفیت‌های لازم و ویژه، اقدام فوری و جدی در استرداد این متهم فراری و معرفی وی به پیشگاه عدالت به عمل آید.

برچسب ها: استرداد ، قوه قضائیه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نیک نفس
۱۰:۱۵ ۲۳ مرداد ۱۴۰۳
سلطان محاسن آنکادر تویی ، بقیه اداش رو در میارن .
آخرین اخبار