رئیس شورای ترافیک تفتان گفت: قانون‌گریزی سلامت و جان شهروندان را به خطر می‌اندازد.

 علیرضا شهنوازان در نشست شورای ترافیک شهرستان تفتان بیان کرد: در وهله اول باید آموزش‌ها در زمینه رعایت قوانین و مقررات راهنمایی‌ورانندگی افزایش‌یافته و شهروندان در این زمینه آگاهی لازم را کسب کنند .
 
 رئیس شورای ترافیک تفتان عنوان کرد: شهروندان بدانند که قانون‌گریزی در این زمینه می‌تواند سلامتی و جان انسان‌ها را به خطر بیندازد.
 
 وی با بیان اینکه بررسی آمار فوت ناشی از تصادفات این چند ماه حاکی از چهار موضوع است تصریح کرد: بیشترین تصادفات متعلق به راکبین موتورسیکلت و خودروی‌های فاقد گواهینامه بوده که متأسفانه اغلب نوجوان و فاقد گواهینامه بوده و علت اصلی فوت، سرعت زیاد سبقت بی جا است.
 
 شهنوازان افزود: از مراجع قضایی خواست در تصادفاتی که منجر به فوت نوجوانان می‌شود نسبت به رسیدگی قضایی در خصوص افرادی که وسیله نقلیه را در اختیار نوجوان فاقد گواهینامه قراردادند به عمل‌آورند .

 این مقام مسئول در ادامه با بیان اینکه اصل و مبنای شورای هماهنگی ترافیک، فرهنگ‌سازی و آموزش است، باید به این دو مقوله توجه ویژه‌ای شود و برگزاری مستمر جلسات شورای ترافیک نقش به سزایی در برطرف‌کردن مشکلات ترافیکی و بهبود عبور و مرور دارد .

 وی ادامه داد: همچنین رسانه‌ها نقش مهمی در راستای اطلاع‌رسانی برعهده دارند که اگر آگاهی کامل و دقیق باشد در حل مشکلات شهرستان مردم و مسئولان را یاری می‌کنند.

 شهنوازان گفت: تشکیل منظم جلسات زمینه همدلی و هماهنگی در تصمیمات و هم‌افزایی در اجرا را به دنبال خواهد داشت.
 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار