شهردار چابهار گفت: خودرو ثبت تخلفات ترافیکی در شهر چابهار با حضور اعضای شورای ترافیک بهره‌برداری و به گشت رفع ترافیک این شهر افزوده شد.

درویش بلوچ  نیا اظهارکرد: پارک دوبل و تخلفات اینچنین در سطع شهر بسیار زیاد بوده و با همت اعضای شورای تامین و خرد جمعی مدیران شهرستان چابهار توانستیم خودروی پلاک خوان که جهت ثبت تخلفات در سطح شهر مثمر ثمر باشد خریداری کنیم.

وی ادامه داد: خودرو پلاخوان چهار دوربین و تمام سیستمی که در خود خودرو ثبت شده به صورت آنلاین زمان فعالیت در سطح شهر پلاک‌های خودرو‌هایی که پارک نامناسبی کرده باشند ثبت و به صورت آنلاین به سیستم پلیس طبق تخلف جریمه در نظر گرفته خواهد شد.

شهردار چابهار افزود: خریداری و تجهیز کامل این خودرو توسط شهرداری بندر چابهار با مبلغ اعتبار ۲۰ میلیارد ریال خریداری و تجهیز شده است.

خودروی پلاک خوان مجهز به چندین دوربین ثبت تخلفات در شهر چابهار آغاز بکار کرد

وی افزود: متاسفانه در شهر چابهار به ویژه در محدوده بازار سنتی مشهور به "بلوک بازار" تا شهرداری به دلیل استقرار مطب‌های پزشکان رانندگان ترافیک سنگینی ایجاد کرده‌اند و نارضایتی زیادی در اینخصوص وجود دارد.

بلوچ نیا با اشاره به اینکه خودروی کنترل مکانیزه توان نظارت بر یک‌هزار و ۴۰۰ فضای پارکومتر و ۷۰۰ فضای پارک غیر مجاز را در یک ساعت داراست، گفت: در صورتیکه هر نیروی نظارتی بیش از ۴۰ محل پارک را در یک ساعت نمی‌تواند مدیریت کند.

وی بیان کرد: با توجه به اینکه شهرستان چابهار در فصول مختلف و در روز‌های تعطیل میزبان مهمانان و گردشگرانی از اقصی نقاط کشور است باید برای ترافیک این شهر برنامه ریزی مستمر و کار آمد داشته باشیم.

شهردار چابهار گفت: شهروندان باید توجه داشته باشند که این سیستم قادر به ثبت تخلفات متعددی از جمله توقف ممنوع، توقف مطلقا ممنوع، توقف در حریم عابر پیاده، توقف در حریم چهاراه، توقف در حریم تونل‌ها، توقف در حریم پل ها، توقف غیرمجاز در ایستگاه اتوبوس، توقف غیرمجاز در ایستگاه تاکسی، توقف غیرمجاز در محل تخلیه زباله، توقف غیرمجاز در محل شیر آتش نشانی، توقف غیرمجاز در محل پارک معلولین، توقف غیرمجاز در محل حمل و بارگیری است.

برچسب ها: شهرداری ، پلاک خوان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار