مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان گفت: ساخت کارخانه کنستانتره مس در نیمروز و انجام عملیات اکتشاف معادن در ۱۳ محدوده کتشافی استان از طریق شرکت سرمایه گذاری پارسیان انجام می‌شود.

ایرج حسن پور در دیدار مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری پارسیان زیر مجموعه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در رابطه با بررسی آخرین وضعیت طرح‌های اکتشافی معادن و توسعه صنایع معدنی این شرکت در سیستان و بلوچستان گفت: ساخت کارخانه فرآوری و تولید کنستانتره مس با ظرفیت تولید ۵۰ هزار تن در سال با پیش بینی سرمایه گذاری بیش از ۶۵ هزار میلیارد ریال در نیمروز از پروژه‌های این شرکت در استان است

وی بیان کرد: هم اکنون در طرح ساخت کارخانه کنستانتره مس در نیمروز تعداد ۱۱۲ نفر مشغول به کار بوده که با بهره برداری کامل این پروژه، میزان اشتغال مستقیم به ۱۵۰ نفر و اشتغال غیر مستقیم به ۵۰۰ نفر افزایش خواهد یافت.

مدیرکل صنعت، معدن و تجارت سیستان و بلوچستان ادامه داد: این شرکت هم اکنون جهت اکتشاف مواد معدنی در استان در تعداد ۱۰ محدوده اکتشافی و همچنین سه محدوده اکتشافی با مشارکت مردم استان مشغول به فعالیت است.

وی خاطرنشان کرد: سرمایه گذاری شرکت‌های توانمند معدنی و صنایع معدنی در سیستان و بلوچستان کمک بسزایی در توسعه ظرفیت‌های معدنی و بهبود فضای کسب و کار برای بومیان منطقه و رونق اقتصادی استان می‌کند.

برچسب ها: اکتشاف معادن ، صمت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار