جانشین رئیس پلیس راه استان همدان گفت: برخورد خودروی سوار زانتیا با کُنده درخت در جاده فرعی روستای بابارییس روستای ملایر چهار کشته برجا گذاشت.

سرهنگ ارسلان سرمدی بیان کرد: این سانحه بامداد امروز در ۲.۵ کیلومتری روستای بابارییس به علت تردد با سرعت غیرمجاز و بی توجهی به جلو رخ داد.

وی اضافه کرد: چهار جوان بومی ملایر سوار بر زانتیا از روستا خارج د و کمتر از ۲.۵ کیلومتر این مسیر ار پیموده بودند که خودرو از سمت راست جاده خارج شده و پس از ورود به زمین کشاورزی با کُنده درخت وسط زمین برخورد کرد.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان ادامه داد: شدت سرعت و سانحه به حدی بالا بود که پس از برخورد با کنده درخت، موتور زانتیا به چند متر آن طرف تر پرت شده و چهار سرنشین ۲۸ تا ۳۵ ساله آن در دم جان باختند.

سرهنگ سرمدی گفت: این مسیر فرعی دارای علائم مورد نیاز و خط کشی بوده و بی احتیاطی راننده مهمترین علت بروز این سانحه فوتی به شمار می رود.

وی بیان کرد: با توجه به گرم بودن هوا در روز رانندگان با صبر و حوصله پایین رانندگی کرده و سعی در سریع رسیدن به مقصد را دارند که در این مواقع به علت پایین بودن هوشیاری و توجه راننده به جلو احتمال بروز تصادف زیاد است.

جانشین رییس پلیس راه استان همدان اضافه کرد: برخی رانندگان نیز شب هنگام و موقع خنکی هوا اقدام به رانندگی می کنند که این افراد هم بدون استراحت کافی اقدام به رانندگی کرده و زمینه ساز بروز حادثه می شوند.

سرهنگ سرمدی افزود: طرح اربعین حسینی از ۱۶ مرداد سال جاری اغاز شده و تا ۹ شهریور ادامه دارد که امید می رود اربعین امسال اهد کاهش سوانح جاده ای باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.