معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار همدان گفت: برای ایمن سازی راه‌ها و سهولت تردد زائران اربعین حسینی، دوربین‌های کنترل سرعت در ۱۶ نقطه شهر همدان در حال نصب است.

 علی ضمیر با اشاره به اینکه بیشتر این دوربین‌ها در حلقه دوم و نقاط حادثه‌خیز نصب می‌شود، افزود: دوربین‌ها در بلوار آیت الله نجفی بعد از جایگاه سوخت، بلوار آیت الله نجفی بعد از دور برگردان، بلوار ارتش، بلوار شهید سلیمانی (بعثت)، بلوار شهید مطهری دو نقطه، بلوار امام خمینی در محدوده فرماندهی انتظامی، بلوار امام خمینی به سمت پل غدیر (بعد از قاسم آباد)، بلوار بهشت (مقابل باغ بهشت) و ورودی ملایر به همدان قبل از میدان امام حسن (ع) نیز جانمایی می‌شود.

او تصریح کرد: پارسال با توجه به هماهنگی شورای همتای استان، موضوع ورود به محدوده طرح را داشتیم و در شش نقطه دوربین‌ها به عنوان محدوده طرح و زوج و فرد نصب شد.

معاون امور زیربنایی و حمل‌ونقل شهری شهردار همدان گفت: بعضی معابر کوتاه نیز به معابر اصلی کنترل محدوده زوج و فرد اضافه می‌شود که در این راستا چهار دوربین نیز در حال نصب بوده و قرار است در خیابان باباطاهر، بلوار آیت ا.. مدنی، آرامگاه بوعلی، خیابان بوعلی و خیابان شهدا جانمایی شود.

برچسب ها: شهرداری ، نصب دوربین
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.