خبرنگاران نیک‌اندیش در تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی‌بدیل است.

در پیام علیرضا قاسمی‌فرزاد آمده است: روز خبرنگار یادآور مجاهدت تلاشگران بی‌ادعایی است که در عرصه جهاد تبیین جان خود را در کف اخلاص نهادند تا رسالت خطیر اطلاع‌رسانی و آگاهی‌بخشی را به سرانجام برسانند.

این پیام می‌افزاید: خبرنگارانی که در برهه‌های مختلف یار و همراه مردم و مسئولان بوده‌اند، دانستن را حق مردم می‌دانند و با رعایت اخلاق حرفه‌ای برای احقاق حقوق شهروندی تلاش می‌کنند.

در پیام استاندار همدان آمده است: یکی از مهمترین مؤلفه‌های رشد و توسعه در هر جامعه‌ای، اطلاع‌رسانی خدمات حاکمیت به مردم است و در روزگاری که شاهد جنگ رسانه‌ها و نبرد روایت‌ها در دنیا هستیم، نقش خبرنگاران نیک‌اندیش در تبیین دستاورد‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی و بیان حقایقی که رسانه‌های بیگانه سعی در کتمان آن دارند، بی‌بدیل است.

قاسمی فرزاد در این پیام ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی و فرا رسیدن ۱۷ مردادماه سالروز شهادت این شهید والامقام که به عنوان روز خبرنگار نامگذاری شده را به اصحاب رسانه و مطبوعات استان دارالمؤمنین و دارالمجاهدین همدان تبریک گفت و توفیق روزافزون تمامی فعالان عرصه رسانه و قلم را در ظل توجهات حضرت ولی‌عصر (عج) و در راستای لبیک به منویات مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی) از خداوند متعال مسالت کرد.

هفدهم مردادماه سالروز شهادت شهید محمود صارمی به‌عنوان روز خبرنگار نام‌گذاری شده است.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.