استاندار همدان گفت: گشت‌های نظارتی در بازار به صورت مشترک و هماهنگ بر عرضه مناسب کالا با قیمت عادلانه و مصوب باید تشدید شود.

علیرضا قاسمی فرزاد گفت: گشت مشترک در بازار باید از فرمانداری، صمت، تعزیرات، اتاق اصناف، اتحادیه صنف مربوط، جهاد کشاورزی و بهداشت حضور داشته باشند تا یکجا به مشکلات واحد‌های توزیع و فروش کالا رسیدگی کنند.

او خواستار رسیدگی به مساله دستفروش‌های نوشت افزار شد که در ساعات غیر تعیین شده در معابر اقدام به فروش نوشت افزار و دیگر وسایل مورد نیاز مدرسه می‌کنند.

استاندار همدان در باره اختلافی که در زمینه هزینه دوخت لباس مدارس بوجود آمده است گفت: برای حل این مشکل می‌توان حداکثر تا ۱۰ درصد به عنوان خدمات جانبی از مراجعه کنندگان برای البسه مدارس دریافت شود.

قاسمی فرزاد در بخش دیگری از سخنانش با بیان اینکه تولید گندم در استان به بیش از ۷۰۵ هزار تن رسیده است، گفت: این میزان تولید چهار برابر نیاز استان است و می‌توان آن را به استان‌های دیگر ارسال کرد.

او تعیین قیمت گندم به مبلغ ۲۵۰ هزار ریال نسبت به قیمت جهانی را مناسب دانست و گفت: این می‌تواند خبر خوبی برای کشاورزان باشد.

استاندارهمدان بر نظارت بر عرضه و کیفیت نان مصرفی مردم تاکید و گفت: نانوایان باید یک ساعت قبل از شروع ساعت اداری، پخت نان را آغاز کنند.

قاسمی فرزاد گفت: نانوایی‌ها نباید برای ریختن کنجد، اضافه دریافتی ثبت کنند، بلکه مقرر شده است پس از تایید بهداشت، مبلغ کنجد اضافه جداگانه در کارتخوان‌ها لحاظ شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.