معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان در رابطه با مسابقات قهرمان کشوری والیبال نشسته صحبت‌هایی را بیان کرد.

مریم کاظمی پور، معاون توسعه ورزش بانوان در حاشیه مسابقات قهرمان کشوری والیبال نشسته اظهار داشت: بیست و هشتمین دوره مسابقات قهرمان کشور والیبال نشسته هم اکنون در مشهد مقدس در حال برگزاری است. استقبال خوبی که از سوی تیم‌های مختلف صورت گرفت، نویدبخش یک برنامه راهبردی جدید در بخش بانوان در حوزه استعدادیابی و شناسایی ورزشکاران جوانی است که بتوانند در عرصه تیم‌های ملی حضور پیدا کنند.

او ادامه داد: در رشته‌های مختلف در یک برنامه میان مدت به دنبال این هستیم که ورزشکاران بانوی پارالمپیکی را آماده کنیم تا در بازی‌های آسیایی ناگایا با میانگین سنی پایین تر و سطح‌ فنی بالاتر ضمن حفظ عناوین گذشته، شرایط بهتری را از حیث فنی نسبت به گذشته فراهم کنیم.

معاون بانوان وزارت ورزش و جوانان گفت: آنچه که مسلم است، بحث استعدادیابی و توانمندسازی داوران و مربیان می‌تواند اثر بسیار چشمگیری در ارتقاء دانش فنی ورزشکاران‌مان داشته باشد. تیم استعدادیابی والیبال نشسته فدراسیون در این رویداد حضور و فعالیت بسیار چشمگیری دارد، تیم هفت نفره که به این منظور تعیین شده درواقع کمک می‌کند که این سیاست کلان در عرصه ورزشکاران پارالمپیکی والیبال نشسته به هدف نائل شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار