سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: لیگ نخبگان آسیا برای باشگاه‌های ایرانی نیست، چون آنها محدودیت بودجه دارند.

ژوزه مورایس سرمربی نیم فوتبال سپاهان در نشست خبری پس از دیدار با شباب الاهلی امارات اظهار کرد: نمی‌توانم سخنان مثبت زیادی بگویم، ۴ گل دریافت کردیم که اتفاق خوبی  نیست، پس از گل تساوی می‌توانستیم به بازی برگردیم، اما بازیکنان ما چنین تفکری نداشتند.

او افزود: تلاش شباب الاهلی خیلی خوب بود، مخصوصا در وقت‌های اضافه بازی عملکرد بسیار بهتری داشت.

 مورایس تصریح کرد: هواداران سپاهان از نکات مثبت بازی بودند، کار از کار گذشت و ناامید شدند؛ باشگاه‌های ایرانی در لیگ نخبگان آسیا نمی‌توانند کار راحتی داشته باشند، چون قوانین نقل و انتقالات داخلی دست و پای تیم‌های ایرانی را می‌بندد.

سرمربی تیم فوتبال سپاهان گفت: بازیکن خارجی سهمیه داخلی محسوب می‌شود و برعکس این موضوع نیز وجود دارد، من به دنبال توجیه نیستم، اما لازم بود که این نکات گفته شود.

او ادامه داد: شکست ما ربطی به عدم هماهنگی نداشت، ۳ مدافع ما محروم بودند و مجبور بودیم جا به جایی داشته باشیم، اما نکته مهم این است که به خاطر قوانینی که آن‌ها را نمی‌فهمم، بازیکنانی نیاز داشتیم که نتوانستیم آنها را جذب کنیم و فقط ۷ بازیکن داخلی می‌تواستیم بگیریم، خارجی در لیگ ایران نیز جزو این ۷ بازیکن است، منفعت فوتبال ایران از این قوانین چیست؟

مورایس با بیان این که بازیکنان ما تلاش خود را کردند، خاطرنشان کرد: جدایی زکی‌پور، رضاییان و مغانلو طبیعی است، اما چیزی که طبیعی نیست این است که با توجه به قوانین نمی‌توانیم جایگزین‌های مناسب جذب کنیم.

سرمربی سپاهان گفت: شرم‌آور است که در چنین زمینی بازی کنیم، گل اول ما نیز به دلیل کیفیت زمین بود، گل‌هایی که دریافت کردیم نیز به دلیل اشتباهات فردی‌ای بود که کیفیت زمین در آن تأثیرگذار بود؛ قوانین باید در خصوص استاندارد بودن زمین‌ها باشد و شرایط برای بازی فوتبال مهیا باشد، از باخت ناراحتیم و خیلی حرف‌ها می‌توان گفت.

او ادامه داد: دوست ندارم در چنین زمینی بازی کنیم و باید فدراسیون فوتبال استاندارد‌ها را تعیین کند، نمی‌دانم کجا قرار است بازی کنیم، اما امیدوار هستم زمین خوبی داشته باشیم.

 مورایس با گلایه از وضعیت رعایت سقف بودجه گفت: آیا بقیه باشگاه‌ها کمتر از ما به بازیکن‌ها پول می‌دهند؟ اگر تقلب می‌کنند ما هم می‌خواهیم تقلب کنیم، چون درک نمی‌کنم تیم‌های دیگر چگونه هزینه می‌کنند.

سرمربی سپاهان در پایان گفت: باز هم از هواداران تشکر می‌کنم، می‌دانم که قبلاً هم چنین جوی را ایجاد کرده بودید، نتیجه خوبی برای شما نبود، اما امیدوارم در ادامه نیز شاهد حضور شما و نتایج خوب سپاهان باشیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار