دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان و شباب الاهلی امارات در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا امشب در ورزشگاه نقش جهان برگزار می‌شود.

تیم فوتبال سپاهان در اولین بازی پلی آف برای حضور در لیگ نخبگان آسیا امشب ساعت ۱۹:۴۵ در ورزشگاه نقش جهان به مصاف تیم فوتبال شباب الاهلی امارات می‌رود.

تیم سپاهان با قهرمانی در جام حذفی جواز حضور در مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا را کسب کرده و این مسابقات برای اولین بار در آسیا برگزار می‌شود.  

طلایی پوشان اصفهانی می‌خواهند با حمایت هواداران خود برابر تیم شباب الاهلی امارات برنده شوند تا در دومین دیدار به مصاف تیم الغرافه قطر بروند و راهی لیگ نخبگان آسیا شوند. البته شاگردان ژوزه مورایس در صورت شکست احتمالی هم راهی لیگ قهرمانان آسیا یا همان مسابقات سطح دوم آسیایی خواهند شد.

به هر حال سپاهانی‌ها در اولین بازی فصل جدید خود امشب به دیدار تیم شباب الاهلی امارات می‌روند که این بازی برای آنها از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.  

تیم سپاهان در فصل نقل و انتقالات چند بازیکن کلیدی خود از جمله رامین رضاییان، فرشاد احمدزاده، شهریار مغانلو، میلاد زکی پور، امید نورافکن و محمد جواد حسین نژاد را از دست داد و بازیکنان جوان شاخص لیگ را به خدمت گرفت.  

همچنین  هادی محمدی، سیاوش یزدانی و محمد دانشگر به علت محرومیت قادر به همراهی تیم خود در این بازی نیستند و این موضوع به دغدغه اصلی مورایس تبدیل شده است که بازیکنان جایگزین می‌توانند در خط دفاع جای خالی بازیکنان محروم را پر کنند یا نه!  

در آن طرف، تیم شباب الاهلی امارات با نایب قهرمانی در فصل گذشته  ادنوک لیگ به مرحله پلی آف لیگ نخبگان آسیا صعود کرده است.   این تیم اماراتی از لحاظ ارزش تیمی ۳ برابر گران‌تر از سپاهان است و سردار آزمون ستاره ایرانی هم به تازگی به خدمت گرفته است.

سردار آزمون و سعید عزت اللهی ۲ بازیکن ایرانی شباب‌الاهلی هستند که عزت‌اللهی باتوجه به مصدومیت در این دیدار حاضر نخواهد بود، اما سردار باید اولین بازی خود با پیراهن قرمز تیم اماراتی را مقابل تیم سابقش سپاهان انجام دهد و همه از او انتظار دارند که بازی خوبی برابر تیم سابقش ارائه بدهد.  

علاوه بر این، بازی سپاهان و شباب الاهلی امارات بدون VAR برگزار می‌شود و مورایس سرمربی سپاهان هم در نشست خبری خود اعلام کرد که  دوست داشتم در این بازی VAR وجود داشت، اما این که چرا اجازه استفاده از VAR وجود ندارد را نمی‌دانم.

تیم شباب الاهلی از زمان تأسیس تا به امروز تاکنون ۴ بار برابر تیم‌های ایرانی فولاد خوزستان و پدیده مشهد قرار گرفته که حاصل آن کسب ۲ پیروزی و ۲ تساوی بوده و این تیم اماراتی تاکنون شکستی را برابر ایرانی‌ها متحمل نشده است.

سپاهان امشب می‌تواند با پیروزی برابر شباب الاهلی طلسم پیروز نشدن تیم‌های ایرانی برابر نماینده امارات را بشکند و گام به دیدار با الغرافه قطر بگذارد.

 کیم جونگ هیوک از کره جنوبی به همراه کمک‌های خود  پارک کیونیونگ، ژانگ ژونگ پیل و کیم ووسونگ از کره جنوبی قضاوت این بازی را برعهده دارند.  

خبرنگار: مریم طایفه  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار