مدیرعامل باشگاه سپاهان بابت شکست تیمش برابر تیم شباب الاهلی امارات عذرخواهی کرد.

مهدی آذربایجانی مدیرعامل باشگاه سپاهان پس از شکست تیمش برابر تیم شباب الاهلی امارات در پلی آف لیگ نخبگان آسیا اظهار کرد: اول از هر چیزی عذرخواهی می‌کنیم. دوست داشتیم ببریم. بازی خوبی انجام دادیم و موقعیتی در آخر ۹۰ دقیقه داشتیم که می‌توانستیم برنده بازی باشیم. به هر حال تیم حریف هم چند ملیتی بود که از ایران هم بازیکن داشت. بالاخره محدودیت‌هایی برای تقویت تیم داشتیم.

او ادامه داد: البته دیروز جلسه خوبی در فدراسیون برگزار شد و خود دوستان به این نتیجه رسیده اند که اگر قرار است تیم‌های قدرتمندی در آسیا داشته باشیم باید تقویت شویم. تیم ما نیاز به تقویت دارد و باید موانع را برطرف کنند. نه فقط ما که برای همه تا حرفی برای گفتن داشته باشیم. این محدودیت‌ها در لیگ داخلی جواب بدهد، اما در آسیا دچار مشکل می‌شویم. هواداران از ما درخوست بازیکن خارجی و با کیفیت داشتند. لطف فدراسیون باید تکمیل شود تا تیم را تقویت کنیم.  

مدیرعامل سپاهان درباره مطالبه هواداران برای جذب بازیکن خارجی با کیفیت گفت: ببینید تیم حریف همانطور که آقای مورایس گفتند یک بازیکن ایرانی آورده اندازه کل بودجه ما. آیا ما هم می‌توانیم بازیکن بیاوریم؟ همین بازیکن آکادمی خودمان را.

 او درباره وضعیت جذب انزونزی گفت: قرار شد کمک کنند. در کمیته نقل و انتقالات پیشنهادی دادیم. قائل به این هستیم که نباید قانون دور زده شود و داریم ضرر پایبندی به قانون را می‌دهیم. دیروز جلسه بسیار خوبی برگزار شد و قرار شد قوانین بررسی شود و کمک کنند.  

مدیرعامل سپاهان در واکنش به این سوال که آیا جدایی حسین نژاد می‌تواند به جذب بازیکن کمک کند یا خیر بیان کرد: ببینید واقعا عدد عددی نیست که بتواند پوشش بدهد. اگر به دلار حساب کنیم ۷ میلیون دلار اجازه خرید به ما داده شده است. حدود ۲ میلیون دلار هم بیشترین عدد ترانسفر را داشته ایم. البته خود من اگر می‌توانستیم هافبک خوبمان را نگه داریم. حدود ۱۰ میلیون دلار اسکوآد تیم ما است و حالا شباب را ببینید. البته همه ارکان فدراسیون و سازمان لیگ در تلاش هستند.

او درباره وضعیت اسفبار چمن ورزشگاه نقش جهان گفت: نکته‌ای را بگویم درباره چمن. روی این چمن حداقل باید عوض شود. مشاورین می‌گویند اگر بخواهیم زه کشی عوض کنیم باید یکسال ورزشگاه از سرویس خارج شود و به فولادشهر برویم. البته آن ورزشگاه هم هنوز آماده نیست. البته برخی دوستان هم می‌گویند سیستم زه کشی مشکل ندارد و با تعویض روی چمن می‌توانیم چمن را بهبود کنیم.

آذربایجانی در واکنش به این سوال که آیا بازی تیم ملی همچنان در همین چمن قرار است برگزار شود بیان کرد:  قلعه نویی تشریف داشت  و خودش راضی نیست.   قلعه نویی خیلی به این موضوع حساس هست و خودش متخصص است. این مسئله البته مربوط به کل کشور است و گرمای هوا هم این روز‌ها خیلی زیاد است

او در پایان گفت: طبق جلسه‌ای که داشتیم همه قرار شد به تیم‌های آسیایی کمک کنند. ما باید قانون را رعایت کنیم. وقتی قرار است در معیار آسیایی بازی کنیم مشخص است که باید چطور هزینه کنیم. به هر حال مقداری نگرانی وجود دارد. تیم حریف هیچ نگرانی‌ای بابت گرفتن بازیکن نداشت. ما همین الان ۲ بازیکن می‌توانیم بگیریم. ما باید سیاست‌هایی که تعیین می‌شود را رعایت کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار