مهدی تاج در مورد زمین نامناسب نقش جهان برای بازی آسیایی گفت: این زمین مایه آبروریزی بود.

مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال در جلسه کارگروه ستاد استانداردسازی ورزشگاه‌های لیگ برتری اظهار داشت: از ابتدا نگران بازی سپاهان - شباب الاهلی امارات در پلی‌آف لیگ نخبگان آسیا بودیم. مشکلات ورزشگاه نقش جهان اصفهان را دیدید که شب گذشته مایه آبروریزی شد و اگر در جلسه ستاد استانداردسازی موضوعات را جدی نگیریم به مشکل می‌خوریم. استقلال و پرسپولیس قادر نیستند که یک طرف قصه بایستیم و بگوییم دو ورزشگاه معرفی و بازی را برگزار کنید.

وی در ادامه افزود: کار درست این است که فدراسیون فوتبال مثل AFC بگوید دو ورزشگاه را معرفی کنید و اگر تأیید شد بازی برگزار می‌شود و اگر نشد در زمین دیگری بازی کنید. الان ما هستیم و این زمین‌ها. البته فدراسیون و سازمان لیگ در کنار باشگاه‌ها هستند. کار‌های خوبی انجام شده، ولی قصور از ما و شماست. ما باید از قدیم وضعیت ورزشگاه‌ها را جدی‌تر می‌گرفتیم. در حال حاضر کار اصولی در ورزشگاه آزادی انجام می‌شود و اگر به هفته دوم و سوم برسد خیلی بهتر است تا اینکه سرسری تمام شود. ما باید این دو سه هفته را طاقت بیاوریم.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اینکه قرار است بازی تیم ملی ایران مقابل قرقیزستان در ورزشگاه نقش جهان اصفهان برگزار شود، تصریح کرد: امروز صبح با امیر قلعه‌نویی که در اصفهان حضور دارد، مفصل صحبت کردم. ظاهراً به این جمع‌بندی رسیده‌اند که بازی در زمین نقش جهان باعث مشکلات جدی برای تیم ملی می‌شود. ما در بازی‌های مقدماتی جام جهانی حتماً برابر قرقیزستان پیروزی می‌خواهیم و ممکن است در این زمین بازی کردن مشکلاتی به وجود بیاورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۶ ۱۸ مرداد ۱۴۰۳
رئیس که شما باشی نتیجه بهتر از این نمی شه‌.
از این صبحانه معلومه ناهار چی داریم؟
نسل مدیرانی مثل شما از گردونه خارج بشن فکر کنم اوضاع درست بشه....
چرا نمی ری...؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۵ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
تقریبا میشه گفت ایران حتی یک استادیوم درست و استاندارد نداره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
مشکلات کشور چه در ورزش، چه امنیت، چه اقتصاد، ساخت و ساز، آب، صنعت، کار و کارگری، معیشت و روابط خارجی و علی ماشالله غیره بسیار زیاد است و علت آن دروغ و دروغگویی و گزارشات غلط و عدم نظارت و مصلحت اندیشی بی جا است، اگر یک اقدام جدی و ضربتی نکنیم، کلاه ما پس معرکه است، از من گفتن بود.
Iran (Islamic Republic of)
ر
۱۵:۵۸ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
اصل فوتبال بی ابرویی و ننگ است .
Iran (Islamic Republic of)
نام اشنا
۱۵:۴۴ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
جناب مهدی تاج : اصفهان شهر خودتان است چطور شما از وضعیت چمن این ورزشگاه بی خبر بودید؟شما میلیارد ها تومان خرج این فوتبال میکنید ایا وضع چمن ورزشگاه معروف کشور و تیم سپاهان بایستی به این شکل باشد؟ چطوری وبر اساس چه معیاری این زمین را برای بازی 15 شهریور تیم ملی ایران در مقدماتی جام جهانی انتخاب کردید؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۲ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
فدراسیونی که شما رییسش باشید انتظار بیشتر از این نمیتوان از او داشت
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۶:۵۷ ۱۷ مرداد ۱۴۰۳
آی قربون دهنت
آخرین اخبار