تیم سپاهان از لباس جدید خود برای آغاز لیگ برتر رونمایی کرد.

باشگاه سپاهان از کیت جدید خود برای آغاز فصل جدید لیگ برتر فوتبال رونمایی کرد.

در فضای مجازی کانال‌های منتسب به این باشگاه در مورد این طراحی نوشتند:

-پیراهن اول جدید در زمینه به رنگ زرد همراه با نقوش مشکی رنگ در قسمت پایین پیراهن ارائه شده که طبق گفته باشگاه تلفیقی از نماد شیر، گل آفتاب‌گردان، نقوش اصفهان، ۵ قهرمانی جام حذفی، ۶ قهرمانی لیگ و سال تاسیس باشگاه است.

- آنچه دیده می‌شود همان فرم نقوش سقف مسجد شیخ لطف‌الله است که بر خلاف سال گذشته که از هم فاصله داشتند اینبار به هم چفت شده‌اند و استخراج گل آفتابگردان و شیر از دل این نقوش کار بسیار مشکلی است!

-یقه و نوار لبه آستین مشکی کار شده و مطابق روال گذشته لوگوی باشگاه سمت راست و پرچم در سمت چپ است. چاپ شماره جلوی پیراهن که در آسیا هم الزامی ندارد از ابداعات سپاهان برای معرفی لباس جدید است، موردی که احتمالا با شروع لیگ یا چند هفته بعدتر حذف و جای خود را به تبلیغ دوم و سوم و … خواهد داد.

-تغییرات لباس سپاهان در نسخه جدید طبق رویه سال‌های گذشته محدود به قسمت پایین پیراهن می‌شود و به طور کلی اتفاقی در نیمه بالایی پیراهن نمی‌افتد. از طرفی الگوی برش و دوخت لباس هم نسبت به فصل گذشته تغییری نداشته است.

-نوار لبه آستین که تا پیش از این دارای نقوش مربوط به سی‌وسه پل پود با یک نوار تک رنگ جایگزین شده و فونت شماره و نام بازیکنان هم از سال ۱۳۹۹ بدون تغییر مانده و ظاهرا قرار است در فصل جدید هم از آن استفاده شود. نکته دیگر اصرار بر درج شماره جلوی پیراهن است که نه در لیگ و نه آسیا الزامی برای آن وجود ندارد.

-دستپخت جدید استارت از نظر طراحی نمره بسیار پایینی می‌گیرد، آن هم در شرایطی که هنوز تبلیغات اضافی روی لباس نیامده و بعد از اضافه شدن آنها وضعیت به مراتب بدتر از تصویر حاضر خواهد شد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار