فرمانده انتظامی خوی گفت: احساس امنیت مهمتر از خود امنیت است.

سرهنگ کیومرث پاکدل فرمانده انتظامی خوی در نشست خبری با خبرنگاران و اصحاب رسانه که بمناسبت ۱۷ مرداد روز خبرنگار برگزار شد بعداز عرض تسلیت بمناسبت ایام شهادت امام حسین ع  و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروی انتظامی، شهدای خبرنگار و شهدای مقاومت اعم از مردم مضلوم غزه،  حاج قاسم سلیمانی و اسماعیل هنیه گفت:  ایجاد احساس امنیت در مردم مهمتر از خود امنیت است. و پلیس این مسئله را وظیفه اصلی خود می داند. 


وی افزود:  ایجاد امنیت در جامعه وظیفه پلیس و نیروهای امنیتی است و این دو نیروی پرتلاش به وظیفه خود عمل میکنند ولی مهمتر از آن این است که مردم امنیت را در جامعه احساس کنند و آنوقت است که زحمات پلیس به مرحله ظهور می رسد و مردم ، 
قدردان زحمات فرزندان خود  میشوند و خبرنگاران باید در ارتقای احساس امنیت در جامعه در کنار پلیس و مردم باشند. 


فرمانده نیروی انتظامی خوی درادامه، با اشاره به کاهش جرایم خشن در شهرستان گفت:جرائم خشن در شهرستان خوی ۱۰۰درصد کاهش یافته وبه صفر رسیده است. 

پاکدل با اشاره به مبارزه بی امان با هنجارشکنان و اراذل و اوباش تاکید کرد: امنیت همه جانبه مردم خط قرمز پلیس بوده و تا پای جان از امنیت مردم دفاع می‌کنیم و حتی اجازه نفس کشیدن به هنجار شکنان و اوباش نخواهیم داد و با قدرت تمام اعلام می کنم هر هجارشکنی جرات کند برای وحشت مردم سلاح سرد بالا ببرد تا دستش پایین نیامده پلیس دست آن هنجار 
شکن را می شکند. 

فرمانده انتظامی خوی در ادامه به اقدامات انجام شده در ۴ ماه اخیر سال ۱۴٠۳ توسط پلیس اشاره کرد و گفت:  طی  ۴ماه گذشته سالجاری، ۳۶ درصد سرقت های مهم که موجب آزار روحی و روانی مردم میشود و سرقت خرد ۳۴ درصد کاهش که بطور میانگین ۳۵ درصد سرقت اموال کاهش و ۹ درصد کشف سرقت افزایش و ۲۹ درصد دستگیری سرقت افزایش یافته که این آمار از میانگین کشوری بالاتر است و پلیس توانسته است رضایت مندی مردم را افزایش دهد.
پاکدل در ادامه گفت: باافتخار اعلام می‌کنم کشفیات مواد مخدر ۱۱۶ درصد افزایش یافته و این مسئله نشان دهنده تلاش شبانه روزی پلیس مبارزه با موادمخدر شهرستان پرافتخار و قدرت‌مند خوی بوده و با تمام قدرت اجازه نفس کشیدن به سوداگران مرگ نمی‌دهیم.
وی تاکید کرد:  در پی دستور موکد فرماندهی محترم انتظامی کشور و تدابیر فرماندهی انتظامی استان تعداد  ۳۹٠۲ نفر معتاد متجاهر در فضای مجازی در ۴ ماه اخیر دستگیر و به کمپ ها تحویل داده شده اند. 
که در این مورد از زحمات دادستان محترم تشکر می نماییم. 
وی در ادامه به وسایل نقلیه هنجار شکن اشاره کرد و گفت:  در ۴ ماه اخیر نسبت به سال گذشته توقیف موتورسیکلت و خودروهای هنجار شکن که با نصب اگزوزهای نامتعارف که صدای شلیک ۵ تیر و ۴ تیر ایجاد کرده و مورد آزار روانی مردم میشدند ۵۵۳ در صد افزایش یافته است یعنی ۱۸۹۹  دستگاه خودروی شوتی و هنجارشکن توقیف و افزایش ۳۴۶ درصدی توقیف موتورهای بدون پلاک و هنجارشکن یعنی تعداد ۶۴۲  دستگاه دستگیر و به مراجع قضایی معرفی شده اند. 
فرمانده انتظامی خوی درپایان این نشست  از زحمات خالصانه شهردار و شورای اسلامی شهر در زمینه ایجاد فضای مذهبی در برگزاری مراسم عزاداری امام حسین ع تشکرنمود ودر ادامه از مردم فهیم و قدرشناس شهردارالمومنین خوی خواست بطور شبانه روزی هرگونه اتفاق و یا مورد مشکوک را با شماره تلفن ۱۱۰  تماس حاصل فرمایند 

لازم به ذکر است که درپایان این نشست فرمانده انتظامی خوی از خبرنگاران حاضر در جلسه به مناسبت روز خبرنگار تجلیل به عمل آورد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.