نماینده مجلس گفت: همه‌چیز برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در حال بررسی است و به پیوست عملیات وعده صادق ۲ یک کار دیپلماتیک صورت گرفته است.

ابراهیم رضایی سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره پاسخ ایران به جنایت اسرائیل در تهران با به شهادت رساندن اسماعیل هنیه گفت: ما هیچ عقلانیتی در حاکمان سرزمین‌های اشغالی فلسطین نمی‌بینیم.

وی اظهار کرد: پاسخ ما باید پاسخی پشیمان‌کننده و بازدارنده باشد، اما از آنجا که بعد از عملیات طوفان‌الاقصی کل دستگاه محاسباتی رژیم صهیونیستی دچار اخلال جدی و سردرگمی شد و به هیچ‌یک از اهدافشان نرسیدند فقط به‌طور بی‌امان شروع به آدم‌کشی، کودک‌کشی و قتل‌عام زنان و بی‌گناهان کردند لذا هیچ منطقی حاکم بر رفتار‌های رژیم صهیونیستی نمی‌بینیم.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس ادامه داد: هم‌اکنون آخرین دست‌وپا زدن‌های رژیم صهیونیستی برای ادامه حیات در قبل از مرگش را شاهد هستیم.

رضایی بیان کرد: معتقدم چون رژیم صهیونیستی به کشور ما تجاوز کرده است و در تمامیت ارضی ما عملیات نظامی انجام داده باید با متجاوز قاطعانه برخورد کنیم و آن را تنبیه و پاسخ پشیمان‌کننده‌ای به آنها بدهیم و این اقدام حتما صورت خواهد گرفت.

وی گفت: همه‌چیز برای پاسخ به رژیم صهیونیستی در حال بررسی است و به پیوست عملیات وعده صادق ۲ یک کار دیپلماتیک صورت گرفته است.

سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس اظهار کرد: در این روز‌ها مجلس و دولت رایزنی‌های خود را با مقامات سایر کشور‌ها در بالاترین سطح درخصوص لزوم پاسخ ایران به صهیونیست‌ها انجام داده‌اند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۲
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۶ ۱۵ مرداد ۱۴۰۳
بفکر ملت هم باشید

بورس رو ندیدید

سرمایه ملت بر باد رفت
آخرین اخبار