حجت‌الاسلام پژمانفر گفت: پرونده‌ای که در خصوص آقای زنگنه در مجلس یازدهم مطرح کردیم تقریبا به نتیجه رسیده بود و به دستگاه قضایی فرستادیم.

حجت‌الاسلام نصرالله پژمانفر رئیس کمیسیون اصل نود مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران حوان درباره اولویت‌های این کمیسیون گفت: مسائل اقتصادی یکی از مسائل جدی است که مردم انتظار دارند کمیسیون اصل نود به آن بپردازد البته در مجلس یازدهم این مسئله را در اولویت داشتیم و در مجلس دوازدهم هم این اولویت را خواهیم داشت.

وی اظهار کرد: شکایاتی که مردم به‌طور روزمره برای ما می‌فرستند آنها را در دستور رسیدگی داریم.

نماینده مردم مشهد و کلات در مجلس گفت: رسیدن به مسائل اقتصادی و در اولویت قرار دادن آنها برای ما خیلی جدی است و راهش این است که جلوی فساد را که مردم خیلی در این زمینه تقاضا دارند را بگیریم.

حجت‌الاسلام پژمانفر بیان کرد: راه مبارزه با فساد به‌غیر از آن کاری که دستگاه‌های امنیتی و انتظامی انجام می‌دهند ما هم انجام می‌دهیم و موضوع شفاف‌سازی را در اولویت کار کمیسیون قرار دادیم و تکالیفی را که در قانون برای شفاف‌سازی وجود دارد را در اولویت گذاشتیم و سامانه‌هایی مثل املاک و اسکان، سامانه‌های فروشگاهی، مالیاتی و بقیه سامانه‌هایی که روشن می‌کند فضا به چه شکل است را پیگیری می‌کنیم.

رئیس کمیسیون اصل نود مجلس گفت: انتخابات هیئت‌رئیسه بعد از اینکه تمام افراد کمیسیون به‌طور کامل معرفی شدند انجام می‌شود چون الان چهار الی پنج نفر هنوز به کمیسیون معرفی نشدند. 

وی بیان کرد: پرونده‌ای که در خصوص آقای زنگنه در مجلس یازدهم مطرح کردیم تقریبا به نتیجه رسیده بود و به دستگاه قضایی فرستادیم و آن را پیگیری خواهیم کرد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار