نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی گفت: در بررسی ترور هنیه هم از زمینه‌های تقنینی و هم از ابعاد نظارتی کمیسیون استفاده می‌کنیم.

عباس مقتدایی نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره جلسه امروز این کمیسیون با مسئولان نیروی قدس و وزارت اطلاعات گفت: کمیسیون امنیت ملی در هفته گذشته پس از ترور ناجوانمردانه اسماعیل هنیه جلسه فوق‌العاده‌ای را با برخی نهاد‌ها که گزارش آنها به بررسی بیشتر ابعاد موضوع می‌توانست کمک کند، برگزار کرد.

وی اظهار کرد: امروز جلسه رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی با دعوت از نهاد‌هایی که گزارش‌های آنها می‌تواند آگاهی‌های بیشتری را در اختیار کمیسیون قرار بدهد، برگزار خواهد شد.

نایب‌رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: در ساعات آینده با برگزاری این جلسه تلاش می‌کنیم هم در زمینه‌های تقنینی فعالیت خود را با سامان‌دهی و انسجام قوی‌تر پیش ببریم و هم از ابعاد نظارتی کمیسیون استفاده کنیم. 

مقتدایی گفت: نتایج و مباحث جلسه که لازم است در اختیار افکار عمومی قرار بگیرد در ساعات آینده به اطلاع مردم خواهد رسید البته قبلا در یک بیانیه رسمی مواضع رسمی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس را اعلام کردیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار